Diskuze
BMW hlásí do Ženevy: Budeme zelení, čtyřkolkoví a máme fajnový roadster
Děkujeme za pochopení.
jahodove_ticho
tak už si uvědomte
že aktuálně se montují auta pro horní vrstvy, novinka šlape pěkně a to že ojetiny co si kupují plebs už nevydrží statisíce km nebudeme přece řešit :) Přefoukanej motůrek, nalítat 50-100 tisíc, pak prodat nějaký socce, co při účtu z anový turbo, motor, elektroniku se může jít akorát pověsit do průvanu.
Nahlas se ti směju 2
Re: tak už si uvědomte
Ale ale... U dnešních aut neznamená 100 tis. km žádný problém. Pokud se předchozí majitel k autu chová tak, jak má, pak těch 100 tis. není pro auta typu Oktávka absolutně žádná potíž.
.
Sám mám teď jako služebáka 3letou Oktávii (Elegance, 1,8 TSI), najeto 128 tis. km a auto je bez jediné závady, vnitřek nejeví známky opotřebení (světlá látka) a celkově je auto v perfektním stavu. Dalších 100 tis. km zvládne levou zadní.
radik
Re: tak už si uvědomte
jsou lidi který to najezdí za dva, tři roky ale na nový si nestihnou vydělat - pravda že takový si nekoupí oktávku, (to by muselo bejt utrpení). A co pak? Jinak sem viděl octavii ktera mela 415 tkm (SDi) kolik by asi vydrzela s turbem?
Maroshq
Re: tak už si uvědomte
Na precipovanej octavii 1.9 TDI 66kW mam momentalne 367 tis.km, motor v pohodicke dalej slape, v pohode da 200 km/h. Skor sa seru predne kotuce, loziska, stahovanie okien, ...
radik
Re: tak už si uvědomte
Jasne, to je ten nejslabsi. Ten motor je stavenej na vetsi vykon takze ten cip je asi neco podobnyho jako kdyz si koupis auto s tim samym motorem, kterej ma ale vetsi vykon... Jinak kolikaty je to turbo? Mam zkusenosti ze po 100 tkm odejde uplne, nebo uz netlaci to co ma...
prasák
Re: tak už si uvědomte
S těma turbama to tři sta tisíc taky lehce vydrží. Vývoj je dál, než ty to dokážeš pochopit.
radik
Re: tak už si uvědomte
Motor ano, ale to turbo nevydrží 300 tkm v dobré kondici - zvlášť když s tim lidi jezdí turbo/neturbo pořád stejně...
Martin667
Re: tak už si uvědomte
jasný pracháč bude chodit do diskuze a příspívat. takže vítej mezi plebs blbečku
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha