- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pobavilo mne oslavne hykani nad tim novym konceptem na jistych forech. Ten design je dost desny.
BMW naprosto znicilo to co znacka predstavovala a a cim se odlisovala od zbytku "premiovych" aut. Muzou se poplacat po ramenech za ten svuj zelenej hnuj. I kdybych mel prachy na novy, koupil bych si ojetou starsi generaci s legendarnim radovym sestivalcem. Kdyz nekdo kupuje auto za milion, urcite ho zajima ze mu ty zeleny upravy usetri pet tisic rocne na benzinu. Kdo chce usetrit da tam LPG, nebo si poridi jiny auto?
taky mam radši starý dobrý motory. jezdim s 2,3 VW Passatem Variant, ročník 1999, žere to 10-13 l a za nic bych neměnil. ale musíš se na to dívat i z jinýho hlediska. např. německo, odkud bmw je, má šílenou ekologickou politiku a pokud vim, tak na to, aby auto mohlo vjet do centra města, musí splňovat různý ekologický limity s výhledem, že se ty limity budou ještě snižovat. Takže pro takovýho němce může bejt supr, že má starýho krásnýho řadovýho šestiválce, ale když se s nim nedostane do práce, tak spíš vezme zavděk tim zelenym hnojem.
Může mi někdo vysvětlit, proč autor tohohle článku použil tuto větu: "Ještě zelenější je další novinka BMW pro ženevský autosalon. Čistě elektrický model BMW ActiveE ..."?
Vždyť čisté elektromobily mají větší emise co2 než průměrné auto střední třídy (sice nepřímé, ale jsou tam prokazatelně), vzhledem ke složitosti konstrukce vznikne i více emisí při výrobě a při likvidaci tam zůstanou navíc baterie!
Tohle je opravdu k smíchu, jak nás tady tím krmí :-/
že aktuálně se montují auta pro horní vrstvy, novinka šlape pěkně a to že ojetiny co si kupují plebs už nevydrží statisíce km nebudeme přece řešit :) Přefoukanej motůrek, nalítat 50-100 tisíc, pak prodat nějaký socce, co při účtu z anový turbo, motor, elektroniku se může jít akorát pověsit do průvanu.
Ale ale... U dnešních aut neznamená 100 tis. km žádný problém. Pokud se předchozí majitel k autu chová tak, jak má, pak těch 100 tis. není pro auta typu Oktávka absolutně žádná potíž.
.
Sám mám teď jako služebáka 3letou Oktávii (Elegance, 1,8 TSI), najeto 128 tis. km a auto je bez jediné závady, vnitřek nejeví známky opotřebení (světlá látka) a celkově je auto v perfektním stavu. Dalších 100 tis. km zvládne levou zadní.
To by musela být docela legrace, kdyby se měnilo přední sklo po střetu s kamínkem. Ani si nejsem jistý, jestli to jde vůbec vyrobit ze skla....No ale je to jen demo, tak co.
Stačí si představit, jak by se to pohodlně čistilo Ale klid, je to jen studie a jak jsem škodovkou poučeni, ve výsledku z toho zůstane možná název.
Tak tohle me pobavilo, na pocatku tohodle tisicileti se jedna evropska automobilka rozhodla, ze pujde cestou preplnovanych ctyrvalcu, jelikoz maji nejlepsi pomer hmotnost / vykon (byla tam i spotreba) a ostatni se vysmali, ze 6tivalce a 6tivalce.... a ted tohle
a kromě toho "...6tivalce a 6tivalce...." co je tam k smíchu?
Když se M5tce pořádně naloží, tak žere i trávu kolem cesty...
A toje dost zelený, ne?