- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co je na tomto videu je zajímavé je to, že začal v obci zpomalovat až za značkou začátku obce. Toto video doporučuje stáhnout si třeba do telefonu a ukazovat měšťákům, kteří co nevidět zase začnou měřit tři centimetry za cedulí.
A vy myslíte, že policajty bude zajímat nějaký trapný video z idnesu a argument: "V televizi říkali..."? Každýmu je snad jasné, že určenou rychlostí má jet už v okamžiku, kdy míjí ceduli. Komu to jasné není, měl by vrátit řidičák.
Zdravím, pročetl jsem si pár názorů níže a lidi, mějte rozum a tu spojku u předohrabu prostě sešlápěte. Nepokoušejte se nedotáčivý smyk řešit plynem. Tohle často nezvládnou ani závodní speciály se samosvorným diferenciálem a pilotem, co si do zatáčky dokáže najet s využitím plné šířky silnice i příkopu na odlehčené straně vozu (vnitřku zatáčky). Závěrem ještě jedna věc, malé smyky si člověk může užívat a hrát si. Velký smyk přijde tak rychle, že se zpravidla řidič nezmůže na žádnou reakci. Sešlápnout spojku je základ. Jo a ještě jedna věc, plně sešlápnutá spojka se téměř neničí, nejhorší je nechat jí prokluzovat, jak to dělá spousta lidí při popojíždění v kolonách a zejména při popojíždění do kopce.
to s využitím celé šířky nemá nic splečného, pořád je to na hraně jako na hraně. Toho plynu musí být toliko aby auto neakcelerovalo. V tomto případě nejsou špéra nutné. A ste v plusu o jízdní odpory při použití spojky. Samo se špéry lépe, alespoň lidi tolik neblbnou a nejdou na takovou hranu.
chtěl bych vědět, kdo mi radí, že "v zatáčce mějte nohu stále na spojce"
JSTE FAKT KOREKTNÍ AŽ HANBA
hehe.. Vás dva bych fakt chtěl vidět v zatáčce na ledu..
... pak rozhodně nejezděte s nohou na spojce ...
a kam bych si tu naohu jako měl dát...? Co bys doporučil..?
Každé auto má spojku.
Některá nemají spojkový pedál.
Nechápu,co nutí Idnes neustále řidiče poučovat co mají dělat.Myslím,že člověk,který má naježděno pár kilometrů....se těmhle radám jen pousměje.
právě, že se pousměje a potom někde visí v příkopu. Ale fakt je, že v Čechách padají moudří řidiči přímo z nebe, proto nepotřebují žádné, i když celkem známé informace k zopakování.
Mimochodem - mezi zkušenými řidiči se říká, že když auto v zatáčce začíná klouzat, tak je potřeba mu přidat (zejména u pohonu přední nápravou), protože ho kola v záběru vytáhnou. Ale už se neříká, že pokud se to povede, tak často auto "vypochoduje" do protisměru.
A ejhle - dnes instruktoři říkají takový "nesmysl" - vyšlápnout spojku aby se kola chytla. Tak kde je ta pravda vy řidiči kteří máte něco naježděno?
"vyzkouší průjezd uklouzaným obloukem v autě s automatickou
převodovkou: "Je to horší. Když to v zatáčce začne klouzat, nedá se
dělat skoro nic," zjistil. Musí si tedy dávat mnohem větší pozor na
nájezdovou rychlost."
v takovym pripade preci na automatu vyradim do neutralu, stejne jako ve vsech krizovych pripadech, kde se jinak pouziva spojka
Už vidím jak někdo hrabe po řadící páce když dostane smyk a pere se s volantem. Noha na spojku může šlapat automaticky, ale pouštět volant ve smyku ? - nauč mne to. Naposledy když mi auto ustřelilo na dálnici při přejíždění do druhého pruhu jsem stihl jediné -otočit jednou doleva, podruhé doprava volantem abych se v pruhu udržel. Sundat ruku z volantu - bez šance. Jediné co vím, že jsem skutečně podvědomě tu spojku vyšlápl protože mne rozhodila zadní náprava v záběru na ledě