- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Musim zamacknou slzu pri vzpomince na moje prvni auto Daihatsu Applause. Takovy skvely drzak, ktery dobre jezdil a jeste mel takovou vymozenost ze se zadni sedacky daly uplne sklopit do kufru, do roviny. Ach jo, to je vzpominka. Prisel jsem totiz na nich o panictvi. Nebylo tenkrat s pritelkyni kam jit, ale bylo krasne jaro tak jsme vecer zajeli na zapadlou silnicku a ...
Jo, jo, kdyby me tenkrat nenaboural chlapik tak, ze mi rozbil motor, tak jsem s nim mohl jeste hodne dlouho jezdit. Takhle bohuzel, jsem mu udelal pa,pa a sel do srotu....
mimo mísu. Na rozdíl od paní Columbové, kterou ještě nikdo neviděl, ačkoli se o ní mluvívá, bývají různá auta zn. Daihatsu na našich silnicích k vidění. Ať už starší Charade, Applause či Cuore, nebo novější Move, Grand Move, Feroza či Sirion...
Viz dle fotek... http://www.subaruplzen.cz/subaru-justy-2011/
Mno moje agila nema 4x4 nicmene na horach jsem se vyskrabal az ke sjezdovce kam nevyjel ani hummer. Vyhoda techto aut je totiz ve vaze nez v nahonu. O subaru justy jsem uvazuji jsko dalsi vuz ale cenou i motorem je to mimo misu.
let jsem jezdila s Daihatsu Move,malé ale velmi šikovné autíčko,prostorné a pro mne bohatě stačilo i s dětmi,které si jej oblíbily.Vlezlo se mi do něj více,jak do Feliny či Fabky a ještě zbylo místo.Je u nás nedoceněné,ale pravda,u takovýchto malých aut by měla cena být kapku jinde.Já bych si jej klidně pořídila zase.
to je tim, ze je evropsky zakaznik vymyty WV marketingem. Jak to nema uplne ostrouhanou soc verzi za 299tis a jak to nema velkej kufr a papirovy hodnoty, tak je to neprodejny. Navic lidi furt neverej japoncum. Hodne liid starsich generaci hlavne, se bojej o dostupnost dilu, ale ze to uz davno neni pravda a navic do tohohle auta budou jen lejt benzin a olej, jde mimo ne. Kazdymu jde vic o mekceni plasty nez o kvalitu auta celkovou a opravdu dulezity veci.
Já to měl půjčený 2 týdny na Seychelách, docela příjemný autíčko. Ještě tam bylo jedno větší Daihatsu v trochu terénním stylu (název si nepamatuju), to se libilo ještě mnohem víc. Hlavním problémem jsou ale ty cenovky, který jsou podle mě na českým trhu absolutně mimo.
Je v rovině se sklopenou sedačkou (tedy vysoko) zcela v rámci dané "kategorie", totiž kategorie pohonu 4x4 - někam se ten zadní diferenciál dát musí, že.
"...pochvaluje měkčené plasty ve své fabii a nasává voňavý interiér svého passatu..."
Uááááááááááááááááááá
ale třeba v Mnichově jezdí Daihatsu docela dost.
lebo mňa veru toto daihatsu nepresvedčilo....