- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je fakt hrozne potkat na dalnici, silnici nebo silnicce ceske auto. Kde se v Cesku lidi uci ridit????? Asi v Plzni. Jinak takova neschopnost neni mozna.....
Je hezké, že si autor článku posteskl, že většina národa neumí zvládnout smyk, ale proč si též neposteskne nad skutečností, že je u nás velmi málo ploch, kde je možno bezpečně vyzkoušet chování auta na sněhu a když už pracně nějaké zasněžené opuštěné parkoviště objevím, za pár minut se objeví hlídka PČR a rozhodně mi nechce poděkovat za to, že jsem příkladný řidič, který si snaží osahat své auto a vylepšit své schopnosti
Tak já osobně s tím moc zkušeností nemám, ale parkoviště je "místo ležící mimo komunikaci." Takže nevím o předpisu, který by vám zapovídal zkoušet smyk...
také vžy rostu z toho, jak se jakékoliv nenáklandí vozidlo odmítá zařadit do pravého pruhu na dálnících, včetně těch 3 proudových, s pocitem, že ten je jen pro kamióny. Pak mnohdy musíme zbytečně dobržďovat, protože toho pána jedoucího prpostředním pruhem 110 km/h, předjíždí v levém pruhu teta, co jede 115 km/h....a pravý pruh je volný.
Souhlasím, to ale není jen problém kamiónů, to je problém většiny řidičů. Nesnáším podjíždění zprava, ale někdy je to jediné řešení. Jednou jsem takto předjel v pravém pruhu na dálnici 50 aut. Ani jeli 90km/h za nějakým vidlákem v levém pruhu, já jel 120km/h v pruhu pravém.
Osobně se ještě často setkávám s kamiónem v levém pruhu na dálnici i když je to tam značkou zakázané. Totéž platí i pro různé sjezdy a nájezdy, kdy mají kamióny vyhrazený pouze pravý pruh a oni jsou v levém.
Každý nějak jezdíme a nemá cenu to pitvat. Jediné co me opravdu vytaci je: 1) lidi NEUMI pouzivat mlhovky 2) zakon o zipu tu skoro NIKOMU NIC NEŘÍKÁ (nedávno jsem opravdu pěnil, když borec v koloně tvořenou kamiony, mi hodil myšku do levého pruhu a zastavil a jel vedle kamionu a na mě ukazoval fuckáče a jel si pomalinku. Co na tom, že vytvořil další kolonu cca 1km a zvětšovala se... většina zamnou to asi chápala a troubila, leč menší mozek předemnou to asi nepobral).
Z mého pohledu byl pořad co se týče otázek o něco lepší než minule, co se týče náplně, tak zas naopak nudnější... Každopádně by se pro příště spíš měli rozhodnout, o co jim vlastně jde. Jestli chtějí testovat postřeh diváků, znalost pravidel silničního provozu nebo znalosti v ovládání auta. Míchat to všechno dohromady a z výsledků dělat společné závěry je blbost. A ten instruktor na polygonu byl dost napřesdržku...
Jinak mě fakt bavilo, jak všechny osobní auta v otázkách byly Fordy, až na jednu šedivou audinku, kterou si tam očividně domodelovali pro pestrost a prohnali ji každou druhou otázkou :)) Stejně tak logo DNES na každém rohu, sem tam řidič během otázky zaslechl i znělku českého rozhlasu či co... klasicky český okatý product placement, jako když si v Rafťácích házeli Kinder Bueno a karbovali Spritem
prokazal akorat to, ze malo lidi sleduje tyhle koniny v HD rozliseni.
Test tentokrat z realu na youtube http://www.youtube.com/watch?v=9q6aLxxsoqU . Sice je to z Italie¨, ale asi mame holt jizanskou krev.
IDNES taky pomalu nikdo nečte! Poněvač tam píšou samaj blábol!
Je že teoretici vymysleli testík,který je hodně odtržen od reality.Zkušenosti z polygonu kde se jezdí po folii na rovině,jsou úplně vytržené z praxe.Třeba na náledí se musí jezdit jinak z kopce,jinak do kopce atd. Chápu že pro tvůrce pořadu je to dobrý job. Mám ŘP 40let denně za volantem,bez nehody a se všemy body ! Každý řidič se musí "vyjezdit",žádný test ho jezdit nenaučí a zkušenosti z polygonů z "laboratorních" podminek jsou také skoro na nic ! Co chybí českým řidičům je pokora a úcta k dalším šoférům,takřka vymizelo gentlemanství,nebo třeba vzdání se přednosti v jízdě a jiné kdysy běžné zvyky profesionálů
Dobry den,
jestli jezdite porad, kazdy den 100 200 300 500km, tak bychchtel videt jak mae vsechny body. Jezdim 3roky kazdy den a neaky ten bodik uz me vzali... celkem za tu dobu 5 bodu. Bohuzel
Nevidel jsem cely porad. Videl jsem poslednich 8 otazek a mel jsem je dobre. Nadruhou stranu. Otazka stim smykem je dost relativni. Moderni auto pokud jde do smyku, tak ma spoustu elektroniky a zaroven ABS. Uprimne reakce, kdyz clovek zacina jit do nepridvydaneho smyku, tak vzdy slapne na brzdu. Spravne je ubrat plyn, ale zalezi na okolnostech atd... Jezdim sluzebne autem 3rok, a tech poslednich 8 otazek mi prislo uplne jasnych. Ale obcas za volantem neakou botu taky udelam to udela kazdej.