- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já sice nejsem zas takový fanda motorek,ale tohle mě opravdu zaujalo,V6 na motorce se opravdu nevidí.....takový stroje dokáží rozpatlat gumy po asfaltu jak nic........určitě se to nedá srovnat s Jawou 21 na které občas jezdím na ryby
Co se týče autora článku,no nechci ho soudit,ale moc tomu asi nerozumí,zaměřil se hlavně na venek,ale o tom unikátním šestiválci se skoro vůbec nezmínil
Nebuďte na chudáka tak přísný, tihle hoši opisují tiskové zprávy výrobce/dovozce...
To bude motka pro páprdy.
Osobně bych šel do Midalu,ale ten bude asi ještě dražší,cena zatím nezveřejněna.
http://www.motofgr.com/parametryv6
btw:k amtétismu recenzisty raděj nic dodávat nebudu,když mu za tohle někdo zaplatí je to jeho chyba ne autora
:oD já snad umřu....tento článek má hodnotu testu vložek od KROMAŇONKY
že to nejdůležitější je vidět zepředu - xenony. Nejstrašnější je, když se do hodnocení čehokoliv pustí amatér. Nejdůležitější je samozřejmě ten šestivál a jeho kompaktnost. Řadovejch šestiválů už v historii pár bylo, např. Benelli, Kawa, ale byla to hrozná monstra, jinak 6 je z hlediska uspořádání kliky asi opravdu ideál, takže o kultivovanosti motoru nebude pochyb. To ovšem autor odbyde jednou větou. Poté, co se rozplynul nad xenonama jsem přestal číst. Také zmínka o masívním výkonu je srandovní, to má dnes kdejakej litr, o špičkový výkon u tohohle motoru opravdu nešlo, aspoň že zmínil ten krouťák. Jinak svezení to bude asi pěkný, ale osobně bych to viděl na věk 50+, nejlépe pro obtloustlého skopčáka a s obtloustlou Hildičkou. Ale nic proti nim, v Alpách je s nima docela sranda. Motka krásná!!!
Teda každý máme asi jiné nároky.
Já třeba jezdím na motorce nejen v létě a nejen ve dne. A jezdím poklidně. Takže mě opravdu neirituje že mám dvouválec o 62 kW. Zato mě irituje, že toho v noci moc nevidím, zvláš´t ne když se mi světlo naklápí s motorkou.
Pro mě třeba na této motorce je 6 válec spíš na závadu. Tam už si člověk ani neseřídí ventily. Rovněž tak stupidní japonské ovládání blinkrů.
Ale kvůli tomu adaptivnímu xenonu si jí jednou rozhodně koupím.
Tempomat na motorke mi prijde FAKT ako pekné zverstvo....Mám ho v aute a dobré, len občas: "Vy ste se zas kochal, že pane doktore?"
no, můžu Ti říct, že když se přesouváme po dálnici do Alp, tak bych ho bral i na svým GSXRu, abych si občas mohl ulevit pravé ruce, na normální ježdění je na motce k prdu
Nebo jak to autor myslel ?
přijdeš tam, čeká na tebe, očima polaskáš její křivky, cítíš vůni vysušených mušek na motoru, pak se na ni vyhoupneš a slastně zmáčkneš knoflík startéru jj
cena K 1600 GT - cca 530´000 Kč vč DPH a cena K 1600 GTL - cca 640´000 vč DPH.
tak kdo do toho půjde?? co?
Já mám jediné - Pěkné! Je to radost vidět takovýto stroj.