- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ciste linie, zadny martan ale zaroven dynamicky, moc se mi to libi. Pokud by to mela byt la "lacina velka skodovka" neco mezi fabii a octavkou, dejme tomu od 250 tisic, tak je to super.
když to zase zahrabou cenou. Yeti taky vypadá hezky, ale z nasazené ceny by jeden blil ....
nic proti, dobrá inspirace je lepší než špatná invence..
vypadá to tak nějak lacině.. když se podívám na to logo, tak si vzpomenu na staré stodvacítky.. i ta studie je taková nemastná neslaná..
Je fakt, že to stříbrno černé logo mi vždycky připomene "embéčko". A jako malý kluk jsem si říkal, proč musí mít ta škodovka tak ošklivé logo?:-)
No tak ta zadní světla bych řekl hodně připomínají Audi, ale to možná nebude takové překvapení, když hlavní designer měl snad pro Audi kromě jiného pracovat.
Zelenou mánii nemusím, ale hodně jsem se divil, že - podle prvotních informací - měla škodovka vyměnit své "zelené" logo za černé a stříbrné. Zdálo se mi to jako chyba zvlášť v dnešní době, kdy je zelená in a automobilky se předhánějí v nejrůznějších zelených verzích. Škodovka tak vlastně byla zelená od počátku.
A jen tak bokem - dokonce i McDonald chce v budoucnu přejít od červené k zelené.... aby ukázal, že je v zásadě zdravý a tělu prospěšný:-)
Pro sériovou výrobu by to dostalo minimálně menší kola, výrazně větší zpětná zrcátka, obyčejné kliky dveří a střechu v barvě karoserie, pak by z toho bylo už tuplem tuctové auto.
jsou všechno stejný plechovky. nemá to ksicht a natož duši. člověk se nemůže pokochat brilatním zpracováním, ušlechtilými materiály, dokonalými tvary, a jednoduchou, odolnou a funkční technikou. je to teď prostě pouhej spotřebák přecpanej víceméně zbytečnou a poruchovou elektronikou. jen ta cena je teda háčkem..
Originální auta s duší se najdou, ale člověk si za ně zaplatí...
Dneska má auto víceméně každý (a tomu odpovídá i cena vzhledem k platu), dříve a kdysi to tak úplně neplatilo, ale člověk za své peníze dostával (jak říkáš duši a poctivé zpracovaní). Jenže si to nemohli, jak jsem napsal, všichni dovolit. Situace se tedy nezměnila. Kdo chce být originální, musí platit - kdysi i dnes.
V době drahého benzinu a nafty půjde tendence k ekonomicky výhodným vozům a to jsou vždy kombi nebo SUV. Do opery jezdí vlastním autem jenom málo lidí, na nákup nebo na výlety však všichni. Pak je dobře přístupný a objemný zavazadlový prostor velmi důležitý. Také výhled na všechny strany je z kombíka lepší, tím i bezpečnost. Já mám také dodávku a jsem s ní maximálně spokojen.
To je fakt, SUV jsou proslulá jako po všech stránkách ekonomické vozy...
ale slovo šmrncovní se obvykle nepoužívá na totálně konzervativní nenápaditou věc připomínající renault megan starý 15 let...
..no hlavne je to slovo ,ktere pri vsi snaze nema co v technicke cestine hledat...
vzhledově a velikostně Mazda3 , kvalitativně Škoda
Fakt to musíte psát? Opravdu si vždcky někdo musí do škodovky kopnout? :D Docela sranda, škodovce se daří, dělá spolehlivá auta (Viz TUV) atd, ale pořád nekvalitní? Máme doma 4 škodovku v řadě, právě máme obědnáný superb 2,0TDI 125Kw 4*4 v plné palbě a těšíme se. Aktuálně máme Scout, perfektní, má natočeno 100K a v servisu jsme byli nuceně jen jednou, kdy jmem při neodborné manipulaci rozbil zadní stěrač. Tomu říkate nekvalitní auto? Minulý model byla 1,8 Turbo, servis 1(přiznám se že na dvakrát) kvůli nějaké nefunkční pojistce v motoru. Jáááj, kdyby takhle nekvalitní auta dělali všichni, tak se máme jak prasata v žitě :D