- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Alfa design opravdu umí, to se musí nechat. Co ale Italům nejde je kvalita výroby. Vůbec bych se nedivil že se to auto za rok rozpadne...
.....850kg? Leda tak sportovní verze plná karbonu bez klimy,rádia a místo sedadel sportovní skořepiny. Tím pádem na naše silnice nepoužitelné...
Velmi správně, Lotus Exige má problém :-DDDD
tomu se mi nechce verit, ze by to melo i v produkcni verzi. 850 bude mit tak ten concept. budou radi, kdyz se vejdou do tuny, spis jeste vic. Ale jinak peknej pocin, az na ty predni svetla.
Souhlasím, mám auto stejné koncepce ještě z doby, kdy byla hmotnost vozu podstatnější než počet airbagů a jsem na 1040kg... Ale i tak je pěkné že po Speedsteru a Elise je tu další midengine rearwheeler
tak tohle mi přijde jako zajímavá hračka, která díky neoblíbenosti veřejnosti spadne po pár letech na přímnou částku , za kterou si jí bude moc pořídíit i český obyčejný člověk.
...neprijdu na chut. At udela Alfa cokoliv, nikdy se mi to nelibi...(s vyjimkou 159)
To takovej Golf, kterého má dalších 60miliónů lidí... To je panečku něco že?
Je to sice jen trochu jiný Lotus Elise, ale líbí se mi