- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda je německá firma, která má továrny v Česku, Bosně a Hercegovině, na Ukrajině, v Kazachstánu, v Indii, v Rusku a v Číně. V Česku se vyrobí jen asi 40% produkce. Většina použitých dílů jsou buď koncernové, nebo vyběhlé typy od Volkwagenu. O nějakém českém autě se tedy nedá vůbec hovořit. Jsme jen dodavatelem levné pracovní síly a Volkswagenu se také hodí, z marketingových důvodů, zarputilost, se kterou si někteří češi stále ještě kupují, pod dojmem jakéhosi národního cítění, předražené Škodovky. Škoda už je to ale jen podle jména. Jedná se spíš o vyběhnutý, licenční Volkswagen.
Jedine co za neco stoji je ten Superb,...a v te cenove relaci bych si asi stejne vybral neco jineho....jinak mi ty skodovky pripadaji hrozny....
To nové logo i písmo, použité na modelu škodováckého autosalonu, je hodně nevýrazné. Reprezentační prostory Škody budou asi vypadat, ve srovnání s jinými autosalony, jako chudé příbuzné.
Nevíte jestli ten Aston Martinů je příbuzný Bohuslava Martinů?
Škodovkárna a dealerství,to jsou novinky od Škodovky.Nemůže se to jmenovat protě prodejna aut,případně autosalon,to se zase musí vymýšlet takový paskvily?
když někomu jebne z peněz: háže je do wc a vykřikuje, že na to má ...
od Renaulta, Fiata, Citroena a Peugeota už se před delší dobou odrazila. Pozná se to především na cenách ojetin, Škoda patří v Německu k vozům, které si svoji hodnotu zachovají poměrně nejdéle. Prakticky stejně, jako VW. Nejrychleji ztrácí na hodnotě francouzské a italské vozy, Volva, Saaby, Japonci a US vozy. Souvisí to i s přehnanými cenami náhradních dílů u Japonců a častými opravami třeba Chryslerů. Také Opel a Ford zatím rychle trácí na hodnotě, snad je to i tradičně, oby výrobci měli vždy potíže s rezavěním karoserie.
Volva ztrácí hodnotu uáááá dobrej vtip
....."
Když před lety otevírali prodejnu Aston Martinů v Praze, měli
přesně nařízeno, jaký druh italského mramoru musí nakoupit na podlahu.
Předepsaný byl dodavatel materiálu i firma, která ho musí položit... Asi proto, aby to nepokladal nejakej ozralej Franta s Lojzou a ten italskej mramor nebyl nekde z Cesky Lhoty
Škodovka to platit nebude, chudáci kupující to zaplatí.
Jen doufám, že v manuálu nové frančízy za 10 nebo 20 milionů nebo kolik to stojí, zůstalo ještě mýdlo v síťce zavěšené na baterii umyvadla + stále otevřená Solvina na umyvadle. A nějaký ty kozy a kosočtvrece na štěnách po dílně
Je to auto pro chudší klientelu.
jak pro chudší klientelu...to jako auto za půl mega je pro chudší klientelu? se vzpamatujte, nejste normální