- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo a takové kačenky C3 to jsou autíčka na poblití. Na firmě jsou tři a servis, kde se s nimi pořád s něčím jezdí z nás má skvělou živnost a ještě z jednoho peugeota co tam taky je.....
Je to líné jak prase, ale stejně hladové, když je potřeba s tím jet a ne se plazit, děsně malé a příšerně se to kazí. Do kopce by to i stařenka na kole přejela, někdy mám chuť to jít potlačit.
Potíž je v tom, že s firemními auty jezdí každý jako hovado. Brzda-plyn. Ale C3 jako firemní jsem ještě neviděl. To pracujete v nějakém nevěstici? Jinam se C3 totiž nehodí.
Zaráží mě jak chce Citroen uspět, když takhle zdražuje. Už u C4 nastalo spoustu cenových změn.
http://www.vybermiauto.cz/autodata/novinky/zmeny-cen-u-citroenu
Tenhle koncept je totální blbost. Dveře-nedveře mohou napadnout snad jen šílence. Pro mne je to vždy varování, když automobilka začne vyrábět něco, s čím nemohu bytostně souhlasit. Znamená to, že mé uvažování není kompatibilní s politikou značky a těch věcí (i třeba skrytých) které mi budou vadit bude mnohem, mnohem víc. Koncept módního až úchylného designu co se okouká za 2-3 roky a nutí to lidi auto vyměnit za nové mi jde taky proti srsti.
A co se týká kvality a srovnání s německými auty, tak sami Francouzi říkají: "Nejhorší francouzské auto je Renault. O něco lepší je Citroen. Ještě o něco výš stojí Peugeot. Pak dlouho, doluho nic a pak je na žebříčku nejhorší německé auto."
I ty pohádkáři. O kvalitě a spokojenosti hovoří prodejní výsledky. Za období 1-4.2011 je v top 10 prodeji ve Francii 4xRenault (+1xDacia), 3xPeugeot, 1x citroen a 1x Polo. Nejprodávanějším vozidlem bylo Clio, druhé byla 207 a třetí Citoren C3... (Polo až deváté)
vozitko s vydrzi byla petadvaca v turbo dieslu,Mam stale posledni model z 91 roku v plne vybave,450000 na motoru,cestu do Cech 1700 km zvladam bez unavy. Pohodli,jake jsem v jinem aute nepotkal.Jinak parkovany uz 16 let venku u more,obcas slanejsi destik a zatim rez nevidet.Jeste si ho necham.
Co je to petadvaca ?? Nauc se kvalitne vyjadrovat a pak mluv o kvalite !!
vyjímečná kvalita za prima peníze - jako v Lidlu?
Jsem Citroenář srdcem i duší, ale tady si nějak nejsem jistý. Design super, ale zřejmě to má pár mušek na praktičnosti. Uvidíme, jak se to chytne. Chytré je, že to má asi spousta společných dílů s C4, takže se náklady na tu designovku rozloží.
se starou C4 mam bohate zkusenosti. Koupil jsem nove jako osobni, mam ho tri 3 roky a najezdeno kolem 50 000,-. Porucha zadna, jen jsem musel menit brzdove desticky a 2x svetlo. Autu nemam co vytknout, snad jen zadek melo trochu tezsi. Kazdopadne v porovnani s tim, s cim jsem jezdil behem te doby v praci, Ford Focus a Audi A4, povazuji svezeni s Citroenem za nejpohodlnejsi a nejzabavnejsi.
Novou C4 si urcite koupim, ale az opet spadnou trochu ceny. Libi se mi moc.
njn, 50 za tři roky.. já potřebuju auto, který vydrží 50 za rok, a proto francouze nikdy. potřebuju auto, v kterym neselhává elektronika, v kterym všecko nevrže a nechrastí, a auto který nemá dveře z papíru a zrcátka z papundeklu.
bohuzel kdyz se to srovna se starou deskou tak tohle auto silne pokulhava (po strance designu).
Vevnitř to nevypadá špatně i když trochu nepřehledně a překombinovaně, ale zvenku je mi to přijde jako absolutní paskvil. Tech. údaje motorů a hlavně spotřeba nevypadají už na první pohled moc reálně. To už raději tu Lancia Delta. Nevím kde na idnesu vzali, že se prodává minimálně. Na českém trhu možná, např. v Německu, Švýcarsku a domovské Itálii je vidět na silnicích dost...
Tohle auto Citroenu chválím podobně jako DS3, je to příjemné oživení současného nudného parku tuctových aut. DS řadím mezi stejná auta co dělá v Itálii Alfa Romeo a Lancia. Nevím, proč Lancie u nás úspěch nemají, v Itálii jezdí nových Lancií spousta a jsou to povedená auta. Ano, jsou dražší, ale třeba Lancia Musa je výborné malé rodinné auto. Kufr spolehlivě pobere i velký kočárek, prostorný interiér a z techniky Fiatu si použila Lancia to nejlepší. Dalším příkladem je Seat, který díky technice od VW nabízí dobrou spolehlivou techniku za lepší cenu než Škodovka. Interiér je chudší, ale designově jsou to povedená auta. Výrazná designová odlišnost od normálu se samozřejmě nelíbí všem, ale pro mě je současný Leon 1P i v základních verzích jedním z nejpovedenějších masově výráběných aut. Když jsme u Leonu, ten je s DS4 dobře srovnatelný, ten je o něco delší a nižší, DS4 zase o něco širší. Doufám, že podobně jako Seat nabízí řadu Cupra, nabídne Citroen ostřejší verze.