- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proč z toho ale nakonec byla jen slepá vývojová větev?
Protože akumulátor se stejnou kapacitou energie byl tenkrát víc než 100x těžší než benzín. A má malou životnost.
Podle fotek má ten vůz dokonce elektromotory umístěné uvnitř ráfku kola, což je dnes považováno za high-end koncepci. Porsche rozhodně minimálně o desítky let předběhl svou dobu!
Porsche byl fanatik do elektrického přenosu. Jeho samohybná děla Ferdinand měla také hybridní pohon.
Tesla vyrobil elektromotor, který ve své době jel až 130Km/h....
V počátcích automobilismu měly elektromobily jasně navrch. Potom amíci začali těžit ropu ve velkém, Ford začal vyrábět lidová vozítka s elektrickými startéry a elektromobily vzaly za své... aby taky ne, když byl benzín za hubičku.
Tohle má taky hybridní pohon http://uploads.neatorama.com/wp-content/uploads/2010/09/Fred-Flintstone-Barney-Rubble-Car.jpg
http://www.ceskydomov.cz/vsetin/clanek/hybridni-automobil-to-uz-tady-bylo
jo, historie se opakuje porad dokola.
Taky Dr. Porše mi zní nějak česky, viďte pane Bouše
http://www.youtube.com/watch?v=uCh6SJHJr20 beru s celkem velkou rezervou, ale některé věci mají důvody.