- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale sluselo by se dodat, ze Bentley narozdil od Audi ten rekord udelal na "normalnich" pneumatikach bez hrebiku.
BMW + Continental by sa tiez mohlo ukazat....
na zimnich nokianech jezdim uz nekolik let a nemuzu siu je vynachvalit ted pouzivam na zimu dve sady gum jedna je Hakkapeliitta 7 ale bez hrebu ty davam jen kdyz je snih, na asfaltu by nevidrzely ani pul sezony a na zbytek mam Hakkapeliitta 5 a ta je na beznou sportovnejsi jizdu na nezasnezenych silnicich perfektni a na snehu taky dobre drzi ale zdaleka ne tak jako 7.
Ten tvůj nick už sám za tebe říká co budeš zač neustále přehazovat pneumatiky :-) to je teda musíš neustále vozit všechny sebou.10km led 10km sníh atd. to neustále zastavuješ a nic jinýho neděláš než přehazuješ kola
máš tam hrubky :-)
Skoro to vypadá, jako že bychom měli uznat, že pneumatiky té či oné značky jsou výborné pro jízdu na ledě. Ale pokud jsou tam hřeby, není náhodou skoro jedno, v čem jsou natlučené (třeba ve "sjeté letní gumě")?
Osobně s tím zkušenosti nemám, ale podle obrázků ty "hřeby" zase tak moc neční a myslím, že i zbytek pneumatiky hraje veledůležitou roli, co se týká vedení auta, přilnavosti atd. Už kvůli pružnosti, při přejíždění toho hřebu musí guma povolit a kromě kovu se podkladu dotýká i gumou. Takže celkový materiál musí být úplně přesně pevný a pružný, jinak by se ten hřeb okamžitě uvolnil, nebo naopak vrazil dovnitř. A to se bavíme o rychlosti 300kmh. Myslím, ž i pneumatika s hřeby je docela věda...
"330,695 kilometrů za hodinu. A ty tisíciny sekundy vůbec nejsou bezvýznamný údaj." Ty seš taky tisícina sekundy.
střídavě souhláska-samohláska (i když občas zdvojené), nic lehčího nemůže být, akorát je to delší slovo...