Diskuze
Čínská elektroautomobilka BYD chce prodávat své kopie v Evropě
Děkujeme za pochopení.
falda
Proč kopie?
Protože pocházejí z Číny? Ten Zeman měl před lety pravdu, že novináři jsou banda debilů!
radik
Re: Proč kopie?
Asi proto, že 80% činských aut jsou kopie jiných aut ikdyž maji jiný logo.
Věnceslav-Kolo
Když elektroautomobil, tak jedině Škoda Octavia EL-GREEN
Do jiného auta bych opravdu nešel
RADA11
ČíŃANI nikdy nevyrobí dobré auto
jediní kdo umí auta, jsou Němci, za nimi se všichni vezou. Na na čínské šity by mělo být uvaleno min 100% clo, neboť je vyráběno v lidsky nedůstojných podmínkách. Jak to, že to evropským vládám nevadí, když něco jiného požadují po svých zaměstnavatelích? A když mi někdo řekne o asijské produktivitě, musím se smát. Tam 4 lidi (i děti) dělají práci jako 1 v Evropě. Nejsou vůbec kreativní, dělají jako otroci a ještě se pokrytecky usmívají jako blbci. Fakt. Ale Číňan je hrdý na Čínu a řekne mi že "mi evrópaňí hloupííí no´ ".
superkutil
Re: ČíŃANI nikdy nevyrobí dobré auto
Německá auta už nejsou co bývala. Dnes vládnou v kvalitě Korejci. Daewoo dává 5let záruku na vše, když se na autě objeví 3x stejná závada, dají nové auto. Tohle nikdy Němci neudělají, protože kvalitě svých aut nevěří. Měl jsem Ford, při koupi nového auta 25 závad, tak mi dali prodlouženou záruku na 4 roky a po celou dobu se snažili závady odstranit. Některé odstranili, jiné ne. Tak jsem ho prodal.
;-)
tupý článek o ničem
Zas jeden ze záplavy článků, který jen očerňuje čínské automobilky a z evropských dělá jejich oběti. A to dokonce i pokud evropská automobilka uzavře DOBROVOLNĚ smlouvu s čínskou. Je to trapné. Přiznejme si, že evropské automobilky jsou kvůli přebujelé státní zátěži obtížně konkurenceschopné a čínský trh je jedinou rozumnou cestou k růstu. Měly by byýt číně vděčné. Což na jednu stranu jsou, na druhou podporují novináře v takovýchto článcích.
sochus
Kdo to proboha kupuje?
To je šílenství kupovat elektrické auto. Ráno vyrazím z Prahy do Vídně, v Brně mi dojde šťáva, tak tam 8 hodin nabíjím a v noci možná dorazím do cíle. S dalšími 2 nabíjecími pauzami se pak možná vrátím zpět - výlet na 3 dny... Ale zato jsem ušetřil strašlivě moc CO2, teda až na tu elektřinu, co museli někde vyrobit, a taky nesmím hledět na to, že mám plný kufr baterií, které jsou trošičku neeko, ale jinak jsem zelenej a hrozně IN a zachránil jsem vesmír před rozpínáním (pardon, za to bude moci člověk až za pár let, chtěl jsem říct planetu před oteplováním).
radik
Re: Kdo to proboha kupuje?
Mam pocit že bys ani do brna nedojel pokud nechceš jet 50 - 60 km/h ale trochu rychleji.
Věnceslav-Kolo
Divné
Nevím jak vy ostatní, ale já si raději koupím český elektromobil Škoda Octavia.
Lobos
jj
Neco na co se ceske socky, co si nemuzou dovolit "normalni" auto jiz tesi.... myslite ze ne? podivejte se kolik lidi stale nakupuje treba u vietcom.....
Martin667
ať táhnou s těma šuplíkama do afriky
tady nemaj hoši sebemenší šanci
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...