Diskuze
Nákupy aut v Německu už tolik netáhnou. Láká kvalitnější servis
Děkujeme za pochopení.
Xladi
Jsou i vyjimky
Měl jsem štěstí a na dvouletou prohlídku s výměnou oleje a kompletním prolezením auta jsem dal 4300 což mi za 2 roky nepřijde tak moc, ale švagr byl v salonu kde kupoval své auto a tam má servis po roce a chtěli po něm 7300 když jsem tu fakturu viděl tak jsem se ptal jestli to není vtip že je to nějak hodně, trochu jsem do něj hučel tak se poptal v jiném servisu a tam se taky vešel mírně přes 4000 a navíc byly v ceně i výměny vzduchových filtrů. Nutno podotknout že se jedná o značkové servisy. Nechápu že jsou někde o polovinu dražší, přitom se jedná o stejné servisní úkony které by měly stát všude stejně, alespoň v servisech té automobilky jejíž vozy prodávají.
superkutil
Úroveň českých mechaniků, to je bída!
Mám zkušenost s VW, Ford, Renault. A problém je v neuvěřitelném nezájmu mechaniků, kdy nemají znalosti ani zájem. Snad jediný zájem je vymontovat z auta zákazníka novější součástku. Dokud jsem jezdil ke garážistům, tak to nebyla sláva, špinavé dílny, auto se často vracelo upatlané a špinavé, ale oprava byla udělaná dobře. Technik při opravě myslel a občas improvizoval. Ale od té doby co kupuju nové vozy, tak sice mají dílny čistší a auto při opravě tak neušpiní, ale jinak jsou to měniči dílů, hlavu nepoužívají a ceny za servis šílený. Hodinová sazba 700-1100Kč/hod už není sazba, to je zlodějina.
fatmike
Tak český autosalony fakt nebrat...
Dělám s autama, jezdím do různých servisů a to, co někde předvádějí, je děs. Chování stylu "já jsem pán, vy jste trubka,co tomu nerozumí", telefonáty o nově objevených závadách za tisíce nebo "se omlouvám, nestíháme,to u nás nechte ještě pár dní"..Perličkou je pak používání žargonu a nazírání na každého, kdo tomu nerozumí (tj. tak 80% lidí) jako na totálního blbce....
Před 3 rokama jsem byl s tátou omrknout BMW 5 v autosalonu v Praze (mohl mít buď služební BMW, Audi nebo MB Benz) - vlezeme tam, koukáme po autě za 1,5 milionu na kterém oni mají provizi jak sviňa a stala se klasika. Jelikož jsme slušně vypadající lidé a ne hřmotní namistrovaní podnikatelé, tak si nás asi 20 minut nikdo nevšímal. Prolezli jsme auto a pak se objevil žoviální čtyřicátník "Dobrej dobrej, tak co pánové, líbí se vám?" a ve stejném duchu pokračoval dál - prostě na pěst, přitom sám jezdí nějakou starou plechovkou, ale jeho ego by asi neuneslo, kdyby se k nám choval jako k zákazníkům a ne jako k vořežprutům..
superkutil
Re: Tak český autosalony fakt nebrat...
Souhlas, chovají se k zákazníkovi jako k absolutnímu neználkovi. Ale když to člověk nechá na nich, tak to neopraví. Prostě co jim neřeknu, to neudělají.
cmelaaak
pche
Mně v City servisu v Brně najeli s autem do zbradlí. Umělci
Hroznej.puberťák
Nedivím se
... když člověk vidí ty nedoučené lemply ve zdejších servisech, když se tu i příliš často stává, že si zde naúčtují věci, které neudělají... To, že to venku vyjde nakonec i levněji, i když mají 3x větší platy, to už je celkem síla.
KarelV
Re: Nedivím se
Ceny jsou u nás nehorázné.To víme. A že jsou u nás lemplové? - To je jen díky českému odezdi-kezdismu... Mladí prostě jen lehkomyslně uvěřili propagandě, která se dala na glorifikaci vysokoškolských diplomů... Dopadlo to tak, jak to dopadlo.
Ale řemeslo má pořát zlaté dno a v tom je šance pro každého, kdo je šikovný a umí makat. Chce to neutrácet nadarmo svůj život u komplů. Poctivý výdělek je MNOHEM jistější () způsob sebefinancování, než jakékoli loterie...
Kamikatze007
nic noveho
U nas si nekdy pripadam, ze snad prodejci ani nic prodat nechteji. Clovek prijde do autosalonu vybirat auto a vsichni se tvari jak kdybych jim vadil, nejsou schopni zjistit rozdily v ruznych vybavach, nesezenou auto na zkusebni jizdu, cloveku se ani neozvou s nejakou nabidkou...radsi si ani nepredstavuju jak by u nich vypadal servis.
rafton
Re: nic noveho
To je přesné. Já kupoval auto před půl rokem a chtěl jsem vědět některé detaily, které nebyly úplně jasné z prospektů (např. jak to auto bude vypadat, protože středně vybavené modely nově vzhledově vybavovali jako ty nejvyšší - "sportovní" doplňky). Nevěděl. A při otázce zda jsou v zádu 3 "plnohodnotné" sedačky, nebo dvě opravdu plnohodnotné a "lavice" jen koktal. Otázka na USB zdířku kde leží a zda tam je, když v doobjednávce je to brané jako příplatkové, ale v prospektu jako standardní. Naštěsí si si jiný zákazník objednal to co já a já si auto mohl do týdne ošahat.
Na druhou stranu jejich servis je hodnocen nadstandartně a dělají i malé "podvody" ve prospěch zákazníka.
Rambo-x
:-)
To já servis na škodě 120 nepotřebuju,už si všechno dělám sám,prvně jsem jezdil do servisu,za 5 tisíc mě tam zmrvili brzdy že jsem se málem naboural,od té doby si všechno dělám sám a 100x kvalitněji,nejsem žádný mechanik a na tomhle autě si sám vyměním i motor,už nehodlám platit za nefunkční brzdy 5 tisíc
(autoservis František Kořínek,Průmyslová zóna Třebíč,kraj vysočina,ulice Žďárského)tam nejezdit ti jdou jen po penězích
Ejakulát náhodných myšlenek
Re: :-)
To máš všude, stačí příručka a člověk zvládne kdeco.
U dýzlový feldy měním čerpadla jak ponožky, jede to i na pažouťácký, brzdový hadice se vyměněj klidně v terénu, teď se dolaďuje druhej motor a brzo je přehodím, člověk se toho nesmí bát. A to ani nejsem automechanik.
GenEtt
Haha
co to je za klauni, každej přece ví, že němčouři jezdí za službami sem. Specielně za autoservisy a zubaři. Asi nějaká skrytá reklama
Pedropan
Re: Haha
Ale proč by si chytrolíni, kteří při každé příležitosti volají, jak u nás vše stojí za pendrek, nezamudrovali...? A určitě to budou ti, co sami pracují vždy jen na jedničku, s úsměvem a skoro zadarmo...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...