Diskuse k článku

Nákupy aut v Německu už tolik netáhnou. Láká kvalitnější servis

Německé servisy a prodejci nových vozů začali lákat české zákazníky. Spíš než nová auta se ale za hranicí vyplatí služby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

superkutil

Úroveň českých mechaniků, to je bída!

Mám zkušenost s VW, Ford, Renault. A problém je v neuvěřitelném nezájmu mechaniků, kdy nemají znalosti ani zájem. Snad jediný zájem je vymontovat z auta zákazníka novější součástku. Dokud jsem jezdil ke garážistům, tak to nebyla sláva, špinavé dílny, auto se často vracelo upatlané a špinavé, ale oprava byla udělaná dobře. Technik při opravě myslel a občas improvizoval. Ale od té doby co kupuju nové vozy, tak sice mají dílny čistší a auto při opravě tak neušpiní, ale jinak jsou to měniči dílů, hlavu nepoužívají a ceny za servis šílený. Hodinová sazba 700-1100Kč/hod už není sazba, to je zlodějina. 8-o

0/0
25.3.2011 15:30

Martin 2011

Re: Úroveň českých mechaniků, to je bída!

Proč zlodějina?

0/0
25.3.2011 18:34

tomtop

Re: Úroveň českých mechaniků, to je bída!

protože se napíše obvykle jednak delší čas, jednak není jistota, že jsou součástky skutečně vyměněné, jednak je to někdy dost podprůměrná práce .. a za tu cenu by to auto mělo být snad i umyté a pozlacené ...

0/0
29.3.2011 12:52

pissflapslover

Re: Úroveň českých mechaniků, to je bída!

platim v usa u porsche 180 dollaru za hodinu je to drahe vsude

0/0
25.3.2011 21:30

Hroznej.puberťák

Re: Úroveň českých mechaniků, to je bída!

V samotné hodinové sazbě problém není, ono stačí vědět, co se z ní v provozu servisu všechno musí zaplatit. Problém ve zdejších podmínkách je kvalita práce a co je za tu hodinovou sazbu odvedeno.

0/0
25.3.2011 22:15

Najdete na iDNES.cz