- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nahrazují takové hnusné škatule.
kolik je to ta "dvacetikilometrová rychlost"? ...a jestliže by to tedy byla 20km/h, v tom případě by to podle propočtu nesedělo s titulkem, protože v něm loď po silnici "jede" 10km/h
pojem "dvacetikilometrová rychlost" je česky zcela správně... ta nelogičnost je už věc druhá
okna z tramvaje(šaliny), vůbec nemá na přehradě(príglu) co dělat
Takto rozměrný náklad asi těžko. Navíc dvě překládky na kamion.
Jinak ale řidič je borec, s tímhle se motat v uličkách a na našich populárních pidi kruháčích chce hodně zkušeností.
Jo a kdo netuší co nebo kdo je Mrija, tak jde o tohle ruské nákladní letadélko: http://cs.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-225
Spíš ukrajinské...?
nejtupější sekeru měl Miki Mika z Nasavrk...
... první skolil smrk
bohužel však sobě na hlavu.
Už se těším jak na príglu bude jezdit.
i když starý lodě byly podle mě hezčí, ta nová řada (Lipsko ...) vypadá zezadu jako plovoucí kelímek od tvarohu.
nebylo by nejjednodušší to vzít po dálnici?
Ta má šířku 24 metrů, takže by se konvoj dal normálně objet
( asi by museli pravý pruh pár desítek metrů před i za soupravou uzavřít.
S mostama by snad problém nebyl...
jenže po dálnici, hlavně po D1, ti přepravu nepovolí. Takže ocelové mosty z Brna za Plzeň jsme vezli hezky vrchem.
Hlavne ze Zdarem museli projizdet ve 14:30, tedy v nejvetsi dopravni spicce. Policajti zastavovali dopravu uz po 14:00 a cely mesto behem par minut stalo. Fakt super napad, kdyz mesto nema zadny obchvat a vzdy musite jet centrm !!! Kdyz uz nechcete jezdit v noci, tak alespon ne ve spickach.