- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všetko na jedno kopyto. A redaktor sa ešte rozplyva... Ale najhoršie na tom aute je, že dizajnovo sa ani nepriblizuje starému dobrému Korandu s cumakom, čo bolo jedno z vyzorovo mimoriadne podarenych aut. Ja neviem, všetko toto vidím uz min 5 rokov na Sportage a podobnych druhoch a uz je to podľa mna prejedene
v kůži a s klima to bylo parádní svezení, ani ten design nebyl špatnej. Ale ta spotřeba... a na poruchovost a náhradní díly jsem se radši neptal.
No hlavne ze vyfotili ty uzasny klice. Co treba fotka kufru a slozenejch sedadel?
To povazuju u auta tehle kategorie za celkem dulezitou vec.
Roletu na kufr považuji v naší zemi za naprostou nutnost, neboť ponechat cokoliv v kufru na očích zlodějů rovná se téměř jistotě vykradení. A podle ceníku to vypadá, že by mě přišla na 30 tisíc....tím, že nutí jít do vyšší výbavy.
s Kyronem jsem se trápil dva roky a odpovědně můžu říc, je to nespolehlivej krám. možná jsem měl smůlu, ale jak se něco pokazilo, tak jsem musel čekat na díl s Koreje (14 dní a více). a pokud se vám taková věc stane víckrát tak to nepotěší. kapitola sama pro sebe je jednání generálního dovozce - neochota, nezájem - filozofie - blbý auto jste si už koupili a tak neotravujte.
kolegovi, který měl auto po mě (2 roky staré, pravidelně servisované) upadlo ve 100km/hod kolo.
na normální silnici to řidiče "terénního" auta trochu překvapí
Na pohled dobrý, verze v plný palbě, ale jak se to nastartovalo, to byl kravál, člověk měl pocit, že je to starej žigulík... a taky to tak jelo...
Navíc ty motory prý moc nevydržely, přestože byly od Mercedesu...
a pak stejně jezděj tak, že jim to žere o 2 litry víc, než by jim to žralo kdyby se naučili auto ovládat :)