- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dálnice v Texasu (i jinde v USA) je pro Čecha téměř nepředstavitelná - odstavný pruh vpravo 3m široký, dva jízdní pruhy 3 metry široké (u měst i více pruhů), odstavný pruh vlevo 3 metry široký, rovný travnatý pruh mezi protisměry široký 20-50m (často i vedeno sto metrů od sebe), dalších 20m trávy je od krajnice, kvalita povrchu vozovky naprosto bezvadná (kdepak nějaká díra, či prasklina - ani náhodou!!), odvodnění bez chyby. Navíc často rovina, dálnice jak přímka stovky kilometrů, provoz tak na 5% českého. Prostě nádhera, to se to jezdí a pořád galon za cca.něco více než 3USD.
Amerika je pro řidiče země zaslíbená (i ve městech). Na druhou stranu ty města jsou jaksi skoro bez lidí.
no nevim, kdyz sem tam projizdel naposled, na severu, je to celkem bida, lajny sou strasne uzky a dalnice bordel. Zastavil me ranger ze prej sem prekrocil rychlost, tak sem mu rek ze posledni ukazatel dovoleny rychlosti byl 85. Co sem si nevsim byla hranice New Mexica s Texasem. Sou tam celkem magori, zastavej te za prekroceni o 3 mile. V CA jezdim 10/15 pres limit a na freeway me nikdy nikdo nestavel.
Od te doby, co se jim cena beninu prehoupla pres 15 Kc za litr. Takovou drahotu jen tezko rozdejchavaji.
... tak jsem pro aby se zavedly limity minimálního povoleného IQ řidiče.
ono je hezké, že na tramvajenku vychází autobus nebo metro levněji, ale bohužel to bývají dosti dotované dopravní prostředky, zatímco z benzínu se platí dost daní, takže po odstranění dotací na jedné straně a daní na druhé (obou), vychází auto překvapivě lépe...jinak omezovat rychlost je principiálně nesmysl. Chápu omezení v obci, zejména na některých místech, nechápu, proč na spoustě míst není doporučená rychlost místo maximální povolené...a k maximální povolené rychlosti, je tolik různých situací, počasím počínaje, přes druh auta, schopnosti řidiče po hustotu provozu kdy platí jedno a to samé omezení, že každému musí být jasné jaký je to nesmysl. Vlastně je ještě jedno možné rozumné využití a to kolem měst k "rozbití" zácpy, ale zde je potřeba dobře nastavený systém a povolenou rychlost měnit podle aktuální situace.
I USA se možná pohne. To jen v ČR to závistivci
a komouši stále brzdí. Protože zavádět vyšší povolenou rychlost není
sociálně správné.
1. jde jenom o texas, ne o USA jako celek.
2. Kromne nekterych useku v Nemecku nevim, ze by nekde byl vyssi povoleny rychlostni limit nez u nas povetsinou jsou na stejen urovni nebo nizsi. Nehlede na to ze vsichni nejsou schopni vyssi rychlosti zvladnout a to jak z pohledu schopnosti rydicu tak kvality mistniho vozoveho parku.
Je nutné v ČR zvýšit dálniční limit na 180km/hod nebo neomezeno a na okreskách na 110km/hod
Proč? Podle mě to je jakékoli omezení nesmysl...základním omezením je maximální rychlost auta...jinak je třeba jezdit podle svých možností, docela bych se přimlouval za dodržování bezpečné vzdálenosti a klidně bych bral "vysokou rychlost" jako přitěžující pro řadu přestupků, ale sama o sobě nebezpečná není a za tím si stojím.
Míle (z lat. mille passus, tisíc kroků) je označení jednotky délky. Tento název ale měla řada různých jednotek.
Anglická statutární míle = 5280 stop = 1 609,4 mZeměpisná míle = 7 420 mNámořní míle = 1 852 m
Schválně která míle asi tak platí v Texasu, ty chytroprde
no s mojí feldou combi 1.3 1995 je tohle opravdu celkem nezvladatelná rychlost...
No když myslíš, že když v té rychlosti narazíš do kamionu, který se ti postaví do cesty, a tvoje tělesná schránka to zvládne bez újmy , tak proč ne.
137km/h? to psal zase nejakej moula co tomu vubec nerozumi.
takovy obsahly clanek kvuli zvyseni rychlostniho limitu z 80 na 85mil/hod. napisete take clanek o nasi male obci, kde se ted umistila cedule 30kmh, zatimco drive zde bylo 50kmh ?
možná napíšou ale jen pokud ta "naše malá obec" bude velká jako Texas