Diskuze

VIDEO: Švédové ukázali v Ostravě supersporťák Agera, jezdí až 420 km/h

Švédská automobilka Koenigsegg Automotive AB v Ostravě představila supersporťák Koenigsegg Agera. Vůz, který v současnosti vlastní pouze čtyři lidé na světě, má v kolonce maximální rychlosti zapsanou číslovku 420 km/h.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fatmike

17. 4. 2011 18:50
Tady je zase chytraku...

Mozna neprakticke auto, ale naprosto skvostne! Mit na rozhazovani, tak je to urcite lepsi nez pripos*any Ferrari nebo Lamborghini...Proste nadhera!!! A verim, ze kupce si najde bez problemuV

0 0
možnosti

mistr sveta v trideni odpadu

16. 4. 2011 17:36
a kolik zvládne

takový supersport jet po D1 ?:-/

0 0
možnosti

lol

16. 4. 2011 22:24
Re: a kolik zvládne

Tohle když se rozjede, tak to na „D1“ bere schody po dvou

0 0
možnosti

chestburster

16. 4. 2011 13:34
A já si vždycky vzpomenu na ...

... popisek z Top Gearu - "Koenigseggisseggggnignigsegigisegggg..."

0 0
možnosti

Lord Havelock Vetinari

16. 4. 2011 12:00
Pozitivní věc je

že když člověk udělá při řízení auta v téhle rychlosti nějakou chybu, už se to nikdy nedozví.

Ano, a na místě těch organizátorů bych to nechal prezentovat nějaké dost malé modelky, aby ta věc nevypadala jak hračka. Což vypadá, když to ty na obrázku mají do pasu.

0 0
možnosti

sem-a-tam

15. 4. 2011 22:16
A kde bude jezdit ...

Auto je moc krásné, ale pořizovat si taková auta na naše české silnice je pěkná blbost, chtěl bych to auto vidět, až vletí do pořádného výmolu nebo až pojede po tankodromu na D1.8-o Pokud vím, tak jediný okruh v Evropě, kde by si mohl vyzkoušet rychlost 400 km je testovací dráha Volkswagenu v Německu, zkoušeli tam i Veyron a ten tam čtyřstovku dokázal jet.;-)

0 0
možnosti

FreeBird

16. 4. 2011 10:31
Re: A kde bude jezdit ...

Ono to nejde ani ve Svedsku, nejvyssi dovolena rychlost je tady 110km, pokuty jsou mastne a pri prekroceni o vic nez 30km seberou ridicak na rok.

0 0
možnosti

prasák

15. 4. 2011 21:25
afektovaný

Být afektovaný je dost nákladné. ;-D

0 0
možnosti

Johnny006

15. 4. 2011 20:54
To muselo dát práce...

...a přitom taková blbost

:-)

0 0
možnosti

packalek

15. 4. 2011 19:22
:)

Kluci sikovni snad asi nikdy nejeli po bezne ceske silnici :-D , s takovym podvozkem by zustali viset na prvnim vymolu :-))) a to otevirani dveri moc pekne, skoda ze pak s tim nemuzete zaparkovat podelne, protoze byste si rozsekali dvere o patnik :-) . Samozrejme muzete zaparkovat trosku dal a to vam zas pak nekdo urve cestou zrcatko :-)))

0 0
možnosti

Centurion

15. 4. 2011 18:38
400 km/h

Co se týče těch maximálních rychlostí, tak se ve většině případů nad 350 km/h jedná o odhad na základě aerodynamického odporu a výkonu motoru (a dalších věcí, zpřevodování apod.). Otestování takovýchto rychlostí je ale obtížné. Samo Bugatti mělo velké problémy sehnat dodavatele pneumatik, které by dlouhodobou jízdu v této rychlosti vydržely. Bugatti Veyron navíc z výroby má maximální rychlost "jen" asi 350 km/h. Pokud chcete jet rychleji, musíte vložit zvláštní klíček do otvoru ve dveřích. Tento mechanismus funguje jen do určitého nájezdu vozu (už si nepamatuji do kdy, tuším do 30 000km). Pak už si nad tyto rychlosti nezajezdíte. S těmi sériovými vozy, které jezdí přes 400 km/h to tedy zatím stále není tak horké...

0 0
možnosti

wanad

15. 4. 2011 17:37
420 Km/h

Bugatti muselo pro bezpečné dosažení rychlosti okolo 400 km/h hodně investovat do aerodynamického modelování a zkoušek. Bugatti si to ale mohlo dovolit. Mělo za sebou silného sponzora v podobě koncernu Volkswagen. Pochybuji, že model Agera pidiautomobilky Koenigsegg s dosáhne vypočítané maximální rychlosti, kterou má v papírech.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...