- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mozna neprakticke auto, ale naprosto skvostne! Mit na rozhazovani, tak je to urcite lepsi nez pripos*any Ferrari nebo Lamborghini...Proste nadhera!!! A verim, ze kupce si najde bez problemu
takový supersport jet po D1
Tohle když se rozjede, tak to na „D1“ bere schody po dvou
... popisek z Top Gearu - "Koenigseggisseggggnignigsegigisegggg..."
že když člověk udělá při řízení auta v téhle rychlosti nějakou chybu, už se to nikdy nedozví.
Ano, a na místě těch organizátorů bych to nechal prezentovat nějaké dost malé modelky, aby ta věc nevypadala jak hračka. Což vypadá, když to ty na obrázku mají do pasu.
Auto je moc krásné, ale pořizovat si taková auta na naše české silnice je pěkná blbost, chtěl bych to auto vidět, až vletí do pořádného výmolu nebo až pojede po tankodromu na D1. Pokud vím, tak jediný okruh v Evropě, kde by si mohl vyzkoušet rychlost 400 km je testovací dráha Volkswagenu v Německu, zkoušeli tam i Veyron a ten tam čtyřstovku dokázal jet.
Ono to nejde ani ve Svedsku, nejvyssi dovolena rychlost je tady 110km, pokuty jsou mastne a pri prekroceni o vic nez 30km seberou ridicak na rok.
Kluci sikovni snad asi nikdy nejeli po bezne ceske silnici :-D , s takovym podvozkem by zustali viset na prvnim vymolu :-))) a to otevirani dveri moc pekne, skoda ze pak s tim nemuzete zaparkovat podelne, protoze byste si rozsekali dvere o patnik :-) . Samozrejme muzete zaparkovat trosku dal a to vam zas pak nekdo urve cestou zrcatko :-)))
Co se týče těch maximálních rychlostí, tak se ve většině případů nad 350 km/h jedná o odhad na základě aerodynamického odporu a výkonu motoru (a dalších věcí, zpřevodování apod.). Otestování takovýchto rychlostí je ale obtížné. Samo Bugatti mělo velké problémy sehnat dodavatele pneumatik, které by dlouhodobou jízdu v této rychlosti vydržely. Bugatti Veyron navíc z výroby má maximální rychlost "jen" asi 350 km/h. Pokud chcete jet rychleji, musíte vložit zvláštní klíček do otvoru ve dveřích. Tento mechanismus funguje jen do určitého nájezdu vozu (už si nepamatuji do kdy, tuším do 30 000km). Pak už si nad tyto rychlosti nezajezdíte. S těmi sériovými vozy, které jezdí přes 400 km/h to tedy zatím stále není tak horké...
Bugatti muselo pro bezpečné dosažení rychlosti okolo 400 km/h hodně investovat do aerodynamického modelování a zkoušek. Bugatti si to ale mohlo dovolit. Mělo za sebou silného sponzora v podobě koncernu Volkswagen. Pochybuji, že model Agera pidiautomobilky Koenigsegg s dosáhne vypočítané maximální rychlosti, kterou má v papírech.