- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rád si počkám na test, ale nějak nevidím důvod, proč volit DS5 místo C5. To místo bude nutně někde chybět, sporťák to přitom rozhodně nebude.
Copak si "lofy" pod svými slovy asi představuje? Moderní pohonné jednotky a vůz s naprosto excelentním interiérem (s ovládacími prvky na stropě trochu ve stylu Bentley), to vše za celkem dostupnou cenu, obohacené VIP servisem - tak jako všechny vozy řady DS?
Citroen se vážně nebojí =) jde do originálního nadčasového designu a to je super
To jo,akorát asi tak za půl roku bude na evropském trhu v čínském provedení
citroen si hleda vlastni cestu a evidentne se mu to dari. Pekne a hlavne jine
Konečně někdo dal elektromotory na zadní kola a nerve je na společný nahon s HDI !!! Graluju !
Mě to přijde super design, jsem zvědavý na reálný model a testy... Ale co mě nadchlo, je maličkost - disky kol - jsou "směrové" - na každé straně jdou správně paprsky dozadu - ne jako u spousty aut - na jedné straně jdou dozadu, na druhé dopředu, protože nikdo nedělá zrcadlově, že by to asi bylo moc drahé...
Citroen je snad jediná fabrika, co si na těchhle maličkostech ujíždí. V novém autě jsem je objevoval asi rok.
Neviděli jste někdo někde, kolik si za to budou účtovat? Docela mne mile okouzlil, ale peněz není nazbyt. Pokud jej postaví cenově proti Octavii, bude to dilema....
... je moc hezké. Bohužel to je tak všechno, protože je to Francouz, takže nic...
no frantíci se snaží vytvořit auto, ale j to zas jen citroën. desing je subjektivní záležitost. Na to že je to francouzský desing to až tak hrozné neni(obvyklé z mého pohledu je to nepovedený nepraktický paskvil, kopírující minimálně 3 jiná auta dohromady.)Jízdní vlastností-asi takhle: měl jsem tu smůlu že jsem musel jezdit s C5 2.0 HDI jako služebním. To že to žralo při normální jizdě 8 litrů a svižněji tak klidně 11 je problém celé řady paskvilů HDI. Strašně slabé brzdy. Interier neustále vrzal, sedačky neuvěřitelně měkký a když jsem chtěl řadit, připadal jsem si jak houbař, protože i ZETOR má přesnější kulisu řazení. Celé auto se neustále pohupovalo a logicky tedy vůbec nesedělo na silnici. Neustále poruchy slavného hydraulického systému(debilní vaky se špatnými ventili + slabé čerpadlo dělalo své. Doporučuji nebrat. Měl jsem s čím srovnávat - Octavia I(soukromě) a ta byla podstatně lepší. Frantící by se ty auta už jednou mohli konečně naučit dělat.