- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Před rokem 89 to bylo jedno z mála aut,které se k nám z kapitalistické ciziny,byť omezeně,dováželo.Když se mi podařilo sehnat peníze,tak jsem si koupil v roce 1993 rok staré Tipo.Motor nebyl špatný,svezení i když tvrdší mi také vyhovovalo,ale nikdo mi nedokázal opravit výfuk,vždy praskl v nejméně vhodné chvíli.Neodstranili mi závadu ani v Itálii ve značkovém servisu.Manuál který jsem sehnal přes známé přímo z výrobního závodu mi byl na nic,protože řada detailů se od manuálu lišila.U nás jsem vyzkoušel několik značkových servisů,v jednom mi dokonce chtěli vrátit všechny peníze které jsem jim kdy zaplatil s tím,abych k nim už nejezdil.Nakonec mi jeden známý,majitel Fiat servisu povídá,víš proč dělám tuto značku? Protože mám stále zajištěnou práci.Po třech letech se mi podařilo auto prodat.
Dost lidí se podívá na prodeje podle tipu a značky a je hned jasno.Tady v Čechách logicky vládne Škodovka,ale další prodeje jsou zajímavé.Fiat řadím mezi ty lepší. Doby ,kdy Fiat byl poruchový už jak vyjel z linky je pryč.Fiat se snažil uspokojovat obyčejné zákazníky a to se mu povedlo.Ve své cenové relaci patří k tomu lepšímu.Posměchy si prošla i Kia . Ruku na srdce ,kdysi to byly hrůzy.Ale s něčím se tady začít muselo a korejské bedny se přímo nabízely.Každá automobilka se snaží dostat v prodeji co nejvýš.Minulost ,která se táhne se značkou je jako zátěž. Fiatu se to povedlo.Vozy jsou prodávané, myslím si ,že i oku lahodící.Své příznivce si najde.
Fiaty už nejsou špatné. Na firemním Ducatu se mi objevila první větší závada po 230 tis. km, nějaké gufero na turbu, takže výměna turba. To auto mám od novoty stále jen já. Kromě toho malé závady - asi dva čepy - a to vozím plnou zátěž dost často, zároveň ho používáme, jako rodinné auto s velkým kufrem. Teď budou ještě měnit nějaké uložení něčeho v přední nápravě za asi 4 tis. Kč a přitom už přední tlumiče, jsou ještě původní, ale pneu se ještě nesjíždějí. Celkem pohoda, řekl bych. První Ducato najelo bez extra závad 193 tis. km, pak jsem dostal tohle. Známému z jedné limonádové firmy, který používá dodávku VW, odešlo turbo po 113 tis. km a to jezdí velmi slušně. Takže Němci mají jen dobrý marketing, nic víc. Můj děda, co má 91 let mi říkal, že za první republiky měly německé věci pověst šuntů pro chvilkové používání, české věci vydržely, což ale nesouvisí s Fiaty, já vím.
...ale podla toho co ja viem od dealera FIATu, tak novy crossover by mal skor nahradit v nasich koncinach CROMU...
Škoda. Bravo bylo vysloveně hezké auto. Ale pravdou je, že jich jezdí hodně málo.
jak to ten Opel dělá, že na druhém místě prodejnosti je Astra. Zrovna včera jsem prohlížel jednu 4-letou (!!!) Astru kolegyně, rezavá jak prase. Lemy blatníků, prahy, spodky dveří. Má stříbrné, takže je to pěkně vidět.
A to ma Astru classic nebo Astru? Ja mam od opelu agilu uz je 7 let stara a co se tyka kastle a podvozku vse naprosto v poradku. Navic ma zaruku 12 let na kastli tak at jim to tam jde vomlatit o hlavu.
se mi hodně líbila spolu se starou fábií.
Tvůj nick je nesmyslný. Změn si jej.
Fiat je ta nejpofidérnější značka ze západní Evropy. Vůbec nechápu jak si to někdo může koupit.
Fiat je ze slunného jihu, přesněji z Itálie a pro tebe jako východoevropana je dobrý až..až
ale jeden z bráchů si koupil GP a je spokojenej.Na mě to je malý a líný,ale tvarově se to auto povedlo a za cenu oškubané fabie je to daleko hezčí a lépé vybavené auto.
Otec loni kupoval vůz. Jelikož je to poklidný řidič, nikam nespěchá a ve svém věku už nepotřebuje velké auto (jezdí s mamčou jen po krásách české země), tak chtěl nějaké levnější auto, velikostně okolo Fabie a výše. Za co nejnižší cenu. Když jsme tuto koupi probírali, tak padlo i slovo Fiat, ale otcova reakce byla tato. V podvědomí jej straší bývalé polské Fiaty a celkově spolehlivost těchto vozů. Nakonec si ale byl vyzkoušet Fiat v autosalonu a vůbec jej nenadchnul. Prodejce se pomalu ani nesnažil to auto prodat, nic nenabídnul, nikde žádné PR k vozu. Jednalo se o vůz Grande Punto. Poté navštívil autosalon Citroenu a odjel s novým vozem. Dostal na místě slevu, zimní gumy, prostě si připadal, že tam o něj, jako o zákazníka, stojí. V dnešní době jsou již auta relativně spolehlivá, pokud nechytnete nějakou výrobní chybu, tak už to je jen na vás. Jen kdyby některým značkám nevrzal až tak laciný interiér. Pokud se ve Fiatu něco zásadního nezmění , tak tato značka pomalu upadne.
Asi záleží na prodejci. Já mám Fiata Lineu 3,5 roku a jsem naprosto spokojený, ještě nebyla sebemenší závada, auto je tiché, spolehlivé a jezdí pod 5 litrů nafty.