Diskuze

Žena odhalila na voze odloupaný lak, Suzuki reklamaci neuznalo

Kvůli odloupanému laku na svém vozu Suzuki SX4 bojuje Marcela Neumannová z České Lípy s japonskou automobilkou. Automobil má žena stále v záruce a je přesvědčená, že se lak na střeše vozu začal odlupovat kvůli špatné výrobní technologii. Její reklamaci však nechce nikdo uznat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nepetr

27. 4. 2011 14:28
Když

si někdo koupí rádoby auto místo auta dobře mu tak ;-D

0 0
možnosti

Feher Pal

27. 4. 2011 20:05
Re: Když

A můžete nám tu nějak definovat auto a rozdělit vozidla na auta a rádobyauta? A uvést nějaká regulérní kritéria? Mimochodem - čím ráčíte jezdit vy?

0 0
možnosti

zabcensora

26. 4. 2011 10:12
..predpokladam ,ze vuz ma evropskou zaruku..

..no tak bych hol zajel treba do Rezna...;-)

0 0
možnosti

Své dukáty věnuji na chudé psy

25. 4. 2011 21:58
Člověku zůstává rozum stát, že to těm obchodníkům stojí za

to, aby zákazníka naštvali a ten je pak roznesl v první řadě po všech svých známých  a pak třeba i v médiích ;-€

Ale bohužel to konkrétně v případě aut není jen v čechystánu nás a jen u této značky :-(:-(

0 0
možnosti

ping-pong

24. 4. 2011 20:14
Nevím nevím

Mám pocit ,že šance paní je velmi malá.Tak nějak se mi zdá ,že ti co mají vtíravé a všudy přítomné reklamy mají taky ty nejhorší záruční podmínky.Stačí otevřít servisní knížku a podívat se na co se záruka nevztahuje.Je to počteníčko.!!

0 0
možnosti

cenzore_zdar

24. 4. 2011 10:18
Ford Charouz

U Charouze jsem byl po roce reklamovat odlepujici listy na karoserii. Bylo mi receno ze to je spatna technologie vyroby ( pouzite materialy) a ze to ford resi. Zaruka na vuz je 4 roky. Ze pry do roka budou novy materialy a lista bude drzet. Pockal jsem rok a sel tam znovu. Vyrobni vada mi nebyla uznana protoze konkretne listy maji zaruku pouze 2 roky a ne 4. WTF?! Takze listy staly 2000kc. Charouz je banda zlodeju! Ted jsem resil zase klimu a udajne bezzavad ale stale to nefunguje...

0 0
možnosti

Inkvizitor Johny

23. 4. 2011 14:04
Prapodivné

Vůbec se nechci zastávat Suzuki. Ale zdá se mi dost divné, že se prostě loupe lak u jednoho jediného auta. Přeci jenom je to pásová výroba, tak by to mělo postihnout celou serii:-/

0 0
možnosti

medved.m

24. 4. 2011 0:27
Re: Prapodivné

To je asi stejná logika, jako že jen jedno dítě z několika se narodí vadné, Vždyť je to pásová výroba...

Já nejsem odborník na lakování plechů, ale je samozřejmě možné, že v kovu je na jediném místě "výkvět" a v tom místě se lak prostě sloupne. Nebo by takovou drobnou vadu roboty opravdu odhalily? 8-o

0 0
možnosti

Xladi

22. 4. 2011 22:05
Takže paní nezbývá

nez nechat si udělat odborný posudek a hurá k soudu, jinak to asi po dobrém nepůjde. To že se to nevyskytlo na více autech nic neznamená. Nevím ale 2 roky se mi zdá žalostně málo když většina automobilek dává minimálně 7 let na lak. Po ptácích lak maximálně vybledne že tam bude jiný odstín, odůvodnění pylem je k smíchu a pochybuji že by to paní reklamovala kdyby to někde ťukla a od toho by se lak poškodil. Nezbývá než to medializovat a udělat automobilce pěknou reklamu. Přeji paní pevné nervy a úspěch u soudu nevzdávejte to.:-)

0 0
možnosti

l.g

22. 4. 2011 14:10
Kdyby obchodník nebyl Čech

Tak dámě zapůjčí na týden náhradní vozidlo a na vlastní náklady (cca 20 tis.) nechá auto přelakovat. Dáma si příště totiž zcela bezpečně Suzuki už nekoupí a obchodník tím přijde o mnohem víc, než o těch 20 litrů. Nehledě na to, jakou tím dělá reklamu zboží, které prodává. Jenže český "obchodník" si nevidí ani na špičku nosu...

0 0
možnosti

fsp

22. 4. 2011 19:56
Re: Kdyby obchodník nebyl Čech

Marže prodejců jsou nízké, u sx4 to mohlo být kolem 10 tisíc (podle ceny). Není prostě možné platit nezaviněné reklamace ze svého, maximálně otravovat a otravovat importéra. S tím jediným totiž bude Japonsko mluvit.

0 0
možnosti

superkutil

22. 4. 2011 9:44
Naprosto nesmyslné chování prodejců a automobilek.

V roce 1998 jsem koupil Ford Escort jako nový. Ale auto mělo stále různé problémy způsobené jak výrobou, tak lajdáckým servisem v Auto Hale. Nakonec jsem ho po 3 letech prodal a koupil nepoučen Ford Mondeo také jako nové. To mělo když jsem ho přebíral 25 závad. Ale bylo na leasing a ten byl již zaplacený. A tak se opravovalo. Ford mi prodloužil záruku na 4 roky a 4 roky se opravovalo. Dokonce se mi asi po 1,5 roce podařilo získat od zastoupení Ford písemný příslib i s VIN nového vozu, že mi auto vymění za jiné. Ale pak mi ředitel zastoupení řekl, že se jeho sekretářka spletla a že výměna je možná, ale s doplatkem. No opravdu šílené chování. Nakonec jsme ho po 6ti letech prodal a dnes se s ním trápí nový majitel.

SX4 se mi moc líbí a chtěl jsem toto auto koupit jako druhé auto do rodiny v provedení 4x4. Ale když to čtu, tak vidím, že jsou všechny automobilky stejné. Podobné problémy znám i u Renaulta a Škodovky. Nechápu politiku automobilek, že auto nevymění a problém nevyřeší.

0 0
možnosti

JeFFik

22. 4. 2011 10:05
Re: Naprosto nesmyslné chování prodejců a automobilek.

celkem by mě zajímalo, jaký podíl na těchto neochotách má automobilka a jaký obchodník, jak jsou náklady na řešení reklamace vlastně nastavené - rozdělené....

0 0
možnosti

cenzore_zdar

22. 4. 2011 8:27
Chce to medialni humbuk

Nejlepe v televizi. Pak zazalovat suzuki a nakonec prodat auto.

0 0
možnosti

superkutil

22. 4. 2011 9:45
Re: Chce to medialni humbuk

Média tyto problémy nezajímají. To už jsem zkoušel.

0 0
možnosti