- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A můžete nám tu nějak definovat auto a rozdělit vozidla na auta a rádobyauta? A uvést nějaká regulérní kritéria? Mimochodem - čím ráčíte jezdit vy?
..no tak bych hol zajel treba do Rezna...
to, aby zákazníka naštvali a ten je pak roznesl v první řadě po všech svých známých a pak třeba i v médiích
Ale bohužel to konkrétně v případě aut není jen v čechystánu nás a jen u této značky
Mám pocit ,že šance paní je velmi malá.Tak nějak se mi zdá ,že ti co mají vtíravé a všudy přítomné reklamy mají taky ty nejhorší záruční podmínky.Stačí otevřít servisní knížku a podívat se na co se záruka nevztahuje.Je to počteníčko.
U Charouze jsem byl po roce reklamovat odlepujici listy na karoserii. Bylo mi receno ze to je spatna technologie vyroby ( pouzite materialy) a ze to ford resi. Zaruka na vuz je 4 roky. Ze pry do roka budou novy materialy a lista bude drzet. Pockal jsem rok a sel tam znovu. Vyrobni vada mi nebyla uznana protoze konkretne listy maji zaruku pouze 2 roky a ne 4. WTF?! Takze listy staly 2000kc. Charouz je banda zlodeju! Ted jsem resil zase klimu a udajne bezzavad ale stale to nefunguje...
Vůbec se nechci zastávat Suzuki. Ale zdá se mi dost divné, že se prostě loupe lak u jednoho jediného auta. Přeci jenom je to pásová výroba, tak by to mělo postihnout celou serii
To je asi stejná logika, jako že jen jedno dítě z několika se narodí vadné, Vždyť je to pásová výroba...
Já nejsem odborník na lakování plechů, ale je samozřejmě možné, že v kovu je na jediném místě "výkvět" a v tom místě se lak prostě sloupne. Nebo by takovou drobnou vadu roboty opravdu odhalily?
nez nechat si udělat odborný posudek a hurá k soudu, jinak to asi po dobrém nepůjde. To že se to nevyskytlo na více autech nic neznamená. Nevím ale 2 roky se mi zdá žalostně málo když většina automobilek dává minimálně 7 let na lak. Po ptácích lak maximálně vybledne že tam bude jiný odstín, odůvodnění pylem je k smíchu a pochybuji že by to paní reklamovala kdyby to někde ťukla a od toho by se lak poškodil. Nezbývá než to medializovat a udělat automobilce pěknou reklamu. Přeji paní pevné nervy a úspěch u soudu nevzdávejte to.
Tak dámě zapůjčí na týden náhradní vozidlo a na vlastní náklady (cca 20 tis.) nechá auto přelakovat. Dáma si příště totiž zcela bezpečně Suzuki už nekoupí a obchodník tím přijde o mnohem víc, než o těch 20 litrů. Nehledě na to, jakou tím dělá reklamu zboží, které prodává. Jenže český "obchodník" si nevidí ani na špičku nosu...
Marže prodejců jsou nízké, u sx4 to mohlo být kolem 10 tisíc (podle ceny). Není prostě možné platit nezaviněné reklamace ze svého, maximálně otravovat a otravovat importéra. S tím jediným totiž bude Japonsko mluvit.
V roce 1998 jsem koupil Ford Escort jako nový. Ale auto mělo stále různé problémy způsobené jak výrobou, tak lajdáckým servisem v Auto Hale. Nakonec jsem ho po 3 letech prodal a koupil nepoučen Ford Mondeo také jako nové. To mělo když jsem ho přebíral 25 závad. Ale bylo na leasing a ten byl již zaplacený. A tak se opravovalo. Ford mi prodloužil záruku na 4 roky a 4 roky se opravovalo. Dokonce se mi asi po 1,5 roce podařilo získat od zastoupení Ford písemný příslib i s VIN nového vozu, že mi auto vymění za jiné. Ale pak mi ředitel zastoupení řekl, že se jeho sekretářka spletla a že výměna je možná, ale s doplatkem. No opravdu šílené chování. Nakonec jsme ho po 6ti letech prodal a dnes se s ním trápí nový majitel.
SX4 se mi moc líbí a chtěl jsem toto auto koupit jako druhé auto do rodiny v provedení 4x4. Ale když to čtu, tak vidím, že jsou všechny automobilky stejné. Podobné problémy znám i u Renaulta a Škodovky. Nechápu politiku automobilek, že auto nevymění a problém nevyřeší.
celkem by mě zajímalo, jaký podíl na těchto neochotách má automobilka a jaký obchodník, jak jsou náklady na řešení reklamace vlastně nastavené - rozdělené....
Nejlepe v televizi. Pak zazalovat suzuki a nakonec prodat auto.
Média tyto problémy nezajímají. To už jsem zkoušel.