- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že pneumatiky jsou na autě tím posledním, co lidi ohrožuje rakovinou, ať už je jejich složení jakékoli.
To je fakt, dělníky v pneuservisech ať vezme čert...
prý kloužou na vlhké silnici, nedrží směr, špatně brzdí... Já mám na Mercedesovi od podzima nové zimní gumy Goodride, kus za 1200, předtím Michelin Alpine, kus za 5000. Goodride jedou opravdu hlavně potichu, na sněhu a ledu zabíraly jako žádné jiné a ještě jsem je nesundal, na léto mám Michelin Pilot a ty jsou nejenom hlučné, ale také docela pěkně kloužou na dešti. Na Goodride se cítím bezpečněji.
Poslední dobré micheliny prodávali v roce 2006
s pneumatikama přijdu dvakrát ročně asi tak na hodinku, a ani v takovém případě je zpravidla nejím... Pokud jsou ony "látky PAH" přirozeně obsaženy ve vzduchu, vodě a půdě, tak nechápu, kde je podle autora článku potíž. Jestlipak to nebude spíš lobby ze strany evropských výrobců gum, aby se vůči dovozu z Číny uplatňovala nějaká omezující opatření :)
A není to náhodou tak, že se pneumatiky opotřebovávají a částečky z nich jsou ve vzduchu?
hlavně to nekupujte, je to moc levný, takhle dolů jít s cenou nemůžeme, to by naši akcionáři neskousli. Vaši evropští pneumatikáři.
Nedokážu-li konkurovat tak udělám z konkurenta rakovinotvornou zrůdu, to přece musí zabrat ne?
tak budu trvat na tom, aby ta pneumatika měla zdravotní atest a doporučení lékařské komory, jinak bych měl fakt strach, že z toho přejetí dostanu ještě rakovinu.
To bude těžké je vytlačit z trhu. Navíc se stejným způsobem pneumatiky vyráběly v EU nejméně do roku 2009, takže to jsou skoro všechny na našich autech.
ja si klidně čínské gumy koupím,soused na nich jezdí už 3 roky a naprosto v pohodě obul auto za 2200,.Stejně se vyrábý ve stejné farbice jak ty značkový
Aby jsi priste tech 2200 vubec mel, protoze kdyz si je nevydelas tady, protoze tve vyrobky co vyrabis ted Ty bude vyrabet cinan