- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně auto pro sobotní nákupy do Kaufu.Jak říkají naší bratia Slováci: Celkom dobrá plečka,fasa traktor
proč idnes tak často píše o tom, co plánuje Škoda, zvláště pak někde v Indii, Číně apod. ?
Dnes jde o značku německé automobilky, která tu má montovnu - která však s výrobky pro ty daleké země nemá nic společného. Ani se zde samozřejmě tamní proedje nedaní.
Mimochodem, provní Superb, to byl prodloužený VW Pasat, co se již dříve řadu let vyráběl v Číně. jen tam dali jiné logo.
Tedy nic proti VW, ale proč (někteří) Češi stále považují Škou za cosi jako rodinné stříbro ??
Proč musíme číst příspěvky plný chyb?? Proč si někdo neustále vymýšlí otázky, na které nechce znát odpověď, ale klade je proto, aby ukojil svý flamerský pudy??
Opět klasická škodovka! Velké převisy, aby bylo dlouhé, podvozek s malým rozvorem vzhledm k celkové délce, ale hlavně to bude zase pořádně úzké auto! U Fabie se maloušířku ani nesnažila škodovka maskovat, zato u superba, aby tabulkově šířka byla trochu srovnatelná s konkurencí, tak mu vyklepali lemy blatníků jak u okruhového speciálu! A v interiéru dali do dveří úplně rovné madlo i kapsu aby vnitřní šířka alespoň byla srovnatelná s kompakty! Zajímalo by mě jak to bude se šířkou v interíéru u nové octavie? Jestli to bude změna k lepšími?
tak já nevím, pokud to auto má být MENŠÍ než octavia, jak se potom může snažit být rodinné? Kdyd i Oktávka, je postavená na mini rtozvoru a vzadu si nesedne normálně urostlý člověk pohodlně.
škodovka by měla dělat auta s opravdovým rozvorem a pohodlnou kabinou, jinak je to pro trpajzlíky bez nároku na slovo "rodinné" kde se nevozí jen dva vepředu.
A taky je lumpárna vykrojení sadních sedaček do podběhů, když tam někdo ve dvou sedí, tak to až tak nevadí, ale pokud potřebujete do zadu dát dvě sedačky pro děti a mezi ně, aby si sedl dospělý člověk (nebo i drobnější paní), tak je to problém jak hrom! A tomu říkají rodinné auto? V příspěkvku k šířce škodovek jsem přitom současnou octavii ani nechtěl zmiňovat.
Fabie má sloupek tak vpředu, že pro většího člověka je snazší koukat do strany zadním oknem.
Některé Oktávky zase mají světla, která se po zhoupnutí auta rozkývají nahoru dolů a dost oslňují.
Větší člověk si taky nebude kupovat Fabii. Snad neni takový problém vybrat si auto které ti vyhovuje.
fobie,hnujstr a pod ale doufám že nebudou prznit název rapid.ten se tyto nicneříkající euroauta prostě nehodí
Už ti bylo 15 nebo takové komolení probíhá i ve vyšším věku?
Hezký pokus o studii možného vzhledu auta , ale na hony vzdálen realite.
Milí diskutéři, bylo by dobré, kdybyste si předtím, než tady vyblijete nějaký tupý blábol, uvědomili, že koncern Volkswagen není politická strana. Je to globální soukromá společnost, jejíž management je odpovědný akcionářům za ekonomický výsledek firmy Než taková firma začne investovat deseti a možná stamiliony do nového modelu, tak si udělá rovněž za miliony a možná desetimiliony průzkumy trhu, takže po jejich ukončení toho o potřebách zákazníků ví opravdu hodně. Takže diskutujte zasvěceně, když nějaký politik nebo Řepka něco někde plácne, ale nediskutujte o něčem o čem nemáte šajn. Mimochodem zjišťování potřeb zákazníků, následné přizpůsobování nabídky podle těchto potřeb, stanovení ceny, způsobu distribuce a propagace se říká marketink. To pro ty co si i 20 let po revoluci stále myslí, že marketink je reklama. To je stejné uvažování, jako že lety do vesmíru je raketa.
Marketink? Tak to slyším poprvé.