- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pražským radním tam chybí vyčíslení finančních přínosů osobám, které o tom budou v Praze rozhodovat
Je v celku jedno jestli EURO 6 nebo EURO 2,nepatrný rozdíl je jenom v autech bez katalyzátorů a s katalyzátorem,ale ani tak to není tak hrozný,hlavně že hlavní zdroje znečištění neodstranili,jenom pořád nasazují na auta,přitom ty vypouští možná tak 5% emisí............nejvíc mě pobavil,už nevím přesně kdo,jak řekl že těch přibližně 300 000 registrovaných aut bez katalyzátoru vypustí mnohokrát víc emisí než nová auta,ten už fakt dal hodně špatný hulení,asi všechny nový auta vypouští míň emisí než pár 120tek,favoritů a podobných
Já jsem tuhle jel za starou, špatně seřízenou, dodávkou a ta určitě měla víc emisí než celá silnice aut kolem ní.
Stejne jako zony v praze nebo kdekoliv jinde. Politici to lzive propaguji jako metodu snizeni poctu aut v zonach a vice mista pro rezidenty. Vysledek je takovy, ze i tam, kde jsem leta vzdycky nasel misto, ted neni misto vubec a rezidenti nezaparkuji stejne jako ne-rezidenti. Ale mestska pokladna a odtahovky se napakuji.
Niekolko največších lodí na svete vypustí tolko škodlivých emisií, ako všetky autá....a samozrejme letecká doprava...
socka, taxíky, malý náklaďáky a motorky. ne?
Tak mi to nějak hlava nebere. Buďto je automobilová doprava významným zdrojem emisí a potom její významný pokles prostě musí vyvolat podstatný pokles emisí, nebo je zdojem zanedbatelným a potom jakýkoliv pokles nebude v celkovém objemu měřitelný. Osobně jsem spíše toho názoru, že v dnešních městech musí být vliv automobilismu velký, protože průmysl byl již většinou úspěšně zlikvidován. Takže tato zpráva mě poměrně překvapila. O to více se mi vkrádá do hlavy podezření, že je to zase nějaká úspěšně poopravená realita.
Právě že automobilová doprava rozhodně není zdaleka největším emitentem emisí. Jednou o tom byl zajímavý článek v topgearu - ke psali, že např. 10 největších lodí světa (a že jich celkem je) vyprodukuje tolik emisí, jako všechna auta na světě, k tomu letadla, dieselové lokomotivy atd. atd. Automobiloví výrobci jsou pod takovým tlakem, že auta rozhodně za emise nemůžou ... možná v řádu procent z celku ...
Ekoterorismum je "dobrá" záminka k vybírání dalších nesmyslných daní ... žádné rádobyekologické opatření ještě nepřineslo žádný hmatatelný účinek .... věřit v účiněk ekologických opatření vyžaduje snad ještě větší větší víru, než věřit v Boha ....
Možná to nemělo vliv přímo na ovzduší, ale na kvalitu života určitě. Méně hluku z aut, a průchodnější ulice. AUta do centra by měly uplně zakázat, a ponechat jen obslužnost pro obchody.