- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
(CO2 vznikle pri vyrobe elektriny) je v SRN zhruba stejna jako CO2 stopa moderniho dieselu-cili je to o nicem. Ve Francii je vyssi pomer energie z jadra, cili tim taky mene CO2, ale ona jim EU ty jaderne elektrarny brzo zatrhne a zavre.. Elektromobily jsou pouze zpusob jak jezdit na jednom miste a spaliny prevest nekomu uplne jinemu na jinem miste rovnou pod nos.
Kastle vypadá na předělaný speedster ve předu se světlama z golfa a vzagu z corvetky...projekt pěkný jen mě zajímá jestli to loby dovolí :)
Proč? No, to je přeci jednoduché - nějaká "technologicky vyspělá" firma sice může chtít vůz homologovat, ale pokud ho nebude chrlit v tisících a podporovat agresivní reklamou, tak se NIKDY prodávat nebude. Proti velkým automobilkám prostě jít nejde. Pokud už se automobil objeví v nějaké malosériové produkci, tak jeho cena bude naprosto enormní. Nehledě na servis a záruku. Bravo studenti, smekám, pěkné to je, ale bohužel je to dobré jen pro tréning při studiu. P.S.: Kde já jsem ty zadní světla jenom viděl :) :) :)
podobne kategorie jezdily uz pred deseti roky (napriklad EV1 od GM), tehdy toto odvetvi prevalcovala ropna lobby..
Priznivcum elektrovozidel doporucuji shlednout dokument "kdo zabil elektromobil"... ostatni at si dal jezdi na benzin a naftu, vsak ona brzy dojde..
Jo jasně a Nikola Tesla uměl čerpat energii vakua a posílat jí bez ztrát přes celou zeměkouli, než mu to židozednáři zatrhli. Dokud se většina elektřiny vyrábí z fosilních zdrojů, tak se mohou příznivci elektrovozidel nechat na nějaké levné jezdění zajít chuť.
Spálí se uhlí a s účinností nějakých 40 % se vyprodukuje elektřina. Ta se s nějakými ztrátami přenese až k odběrateli, ten si s nějakými ztrátami nabije akumulátor v elektromobilu. Samotný elektromotor ztratí také alespoň 10 %. No a naproti tomu stojí třeba turbodiesel s účinností 35 %.
Elektromobil může vyjít výrazně levněji jen pokud bude většina elektřiny z levných nefosilních zdrojů (JE). Jinak pouze díky daňovému zvýhodnění. Ale nebojte se, jakmile se elektromobily jen trochu rozšíří, tak z nich stát začne sát spotřební daně, tak jako to dnes dělá u benzínu a nafty.
Předek Golf, zadek Corvette... design na škole asi neučí. Mimo to je to ale super projekt.
To je opravdu perfektní nápad! Alespoň studenti zjistí už na škole, že elektromobily jsou k ničemu.
mají malé platy a na školy jde málo peněz,když si mohou stavit auta
Pokus o fór? Nejapné. Co to má s platy profesorů společného