Diskuze
Stěhovací přeborník v novém: Opel Zafira Tourer
Děkujeme za pochopení.
l.g
V článku jaksi chybí
docela podstatná skutečnost, že nový model je vnějšími rozměry podstatně větší než předchozí a tím se jednou nohou dostává už do vyšší kategorie rodinných vozů do společnosti třeba Fordu S-Max. To je i důvod, proč bude Opel souběžně dál vyrábět i model starší. Je to velká škoda, protože stará Zafira jakožto provecení "Clasic" bude mít oholenou výbavu. Přitom ta nová už nebude univerzální auto, s kterým se bez problémů dalo jezdit i parkovat ve městě a přitom na delší cesty bylo velmi komfortní. Bude to rodinný stěhovák do města téměř nepoužitelný.
taknevim
Re: V článku jaksi chybí
A já mám názor do písmene opačný. Se Zafirou B, 103 kW ve slušné výbavě jsem jezdil 3 roky a považuji ji za malou a pro 5 a více lidí nekomfortní . Potřebuji "nutně rodinný stěhovák" nejlépe 4 x 4. Takže jaksi záleží na úhlu pohledu.
Johnny006
Už Zafira A i B je super auto. Teď bude ještě praktičtější
nicméňe co mě mrzí je, že v nabídce jsou jenom samé trapné turbomotory .
Aspoň, že Astru Sportstourer nabízejí stále i i s klasickými atmosférickými benziňáky. Před dvaceti lety měl Opel superbezproblémové 8v motory s nepotkatelnou konstrukcí jako třeba nezničitelný C20NE. Asi můžeme poděkovat normám EURO, takže už ani Opel nanabízí jednoduchá a nenáročná auta. Tuhle novodobou turboposedlost všech automobilek fakt nechápu.
Pro mě by mohl být zajímavý jedině snad ten model Zafiry na plyn....
stoklis
Re: Už Zafira A i B je super auto. Teď bude ještě praktičtější
no jelikož v současné zafiře je motor na CNG taky Turbo tak bysis asi moc nepomohl
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...