- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
má to jednu vadu že "americký pasat" má podstatně lepší výbavu a je větší a podívejte se na motor, to se s tou srandou prodávanou u nás jako trendyline nedá srovnat, kromě toho jde ta doprava realizovat o dost levněji, to je taky duvod přoč vw tak křičí jka je to nevýhodné protože se dovozu bojí. A halvně to jenom dokazuje jak tady z evropy dřou kůži.
Krasne PR volkswagenu v podani idesu...
Ten kdo jiz neco podobneho realizoval sam vi, jaka je clanek blbost....
Ano, to je hezký článek. Ukazuje, kolik nás stojí byrokracie.
Nebýt komplikovaných předpisů, máme auta (a nejen auta) za polovinu.
V podstatě všechno podstatně levněji. Jakákoli delší cesta do USA je nejen příležitostí být v pohodě, neskutečně dobře se najíst, výborně nakoupit, ale hlavně ušetřit spoustu peněz tím, že není v Evropě.
.
Mimochodem, VW může přesvědčovat všechny o tom, jak je to nevýhodné, už jen fakt, jak se o to snaží jasně ukazuje, že z těch dovozů mají strach. Právě tohle ovšem jednoho dne povede k tomu, že po Evropě budou jezdit laciná auta z Číny a Indie (oni tu technologii nakonec vychytají) a VW půjde do kytek...
Zhruba 60Kč za galon, tedy 3,5 litru, to vychází tedy tak na 17 korun litr a to jej Američané rozhodně nedotují.
To nás náš stát jen okrádá násobně víc, než se nechají okrádat Američané.
No samozřejmě že nedotují. Jenom mají menší daně.
tak ho prihlasim v USA a budu ho pouzivat v CR jako v "zahranici"
Jenom pojistka zde na auto v EU je draha a jenom majitel ho muze ridit
taky vas tak lidi s..., kdyz vidite jak evropska automobilka, ktera sidli za humny vyrabi v bohate americe tak levna a vykonna auta a tady v evrope tem chudym Cechum to poradne osolime? Ono to je sice celoevropsky problem, ale furt mi to hlava nebere. pokud se jim to tam vyplati vyrabet tak nevim proc by tady nemohla vsechna nova auta taky stat polovinu. Vzdyt i vyrobni cena Octavie se vejde do 100tis Kc
Jsme maly trh a VW a vsichni ti dealeri si na sebe musi vydelat daleko mensim mnozstvi prodanych aut nez v USA......
...má smysl srovnávat cenu vybavenějšího modelu s výkonnějším a větším motorem s tím klumpem co nabízejí u nás?
A kdyz uz nas ti hodni panove z VW tak hezky varuji pred dovozem z USA, reknou nam taky, proc nas teda tady tak sdiraji z kuze, kdyz stejne auto v USA prodavaji za znatelne nizsi ceny?
protože konkurence a dolar. celý vtip je v tom, že euro a dolar začínaly na kursu 1:1. jenže když je teď dolar o 32%levnější než euro musí dovozci držet stejné ceny jako místní výrobci, kterým je kurs dolaru k euru někde. Tedy i dovažené zboží musí dovozci nabízet levněji aby mohli konkurovat domácím výrobcům.
pan autor by mel nejdriv zjistit zkusenosti z praxe, nez vyplivne takovejhle clanek...