- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby misto blbe blikajici kontrolky auto ukazovalo to same jako kdyz se pripoji ridici jednotka ke kompu!
Hmm, myšlenka dobrá, ovšem v dnešní době je vše nutné napasovat na fejsbůk, jinak to nebude mít patřičnou odezvu
Jak už tu někdo psal, největší výhoda by byla v automatickém vedení servisní knížky a hlavně v nemožnosti tuto knížku zahodit do koše. Samozřejmě by se s tím daly dál dělat "kouzla", ale oproti papírové servisce by to byl jinej level a navíc by šly některé nesrovnalosti v servisní knížce dohledat buď nějakým algoritmem, nebo obyčejnou prohlídkou auta. Kór kdyby se tato databáze napojila na pojišťovny a policii, aby se daly vysledovat i nehody a pojistné události na autě. Automobilky by měly zpětnou vazbu a autobazarníci by museli kupovat kvalitní ojetiny, nebo prodávat vraky za odpovídající cenu a né jak dnes.
Těším se až mě moje auto na facebooku seřve že jsem nedodržel servisní interval nebo tam rozhlásí že jezdím občas na hladový oko.........ty voe no to je zase nápad toto,kdo to vymyslelzlatá škoda 120
dobrej nápad, jen to dotáhnout dál a informace o autě posílat (a archivovat) i do značkovejch servisů. Pak těžko někdo stočí najeté kilometry, nebo zatluče 50 000 Km na jeden olej :-). Automobilky sice raději prodávají nová auta, ale tohle by jim pomohlo získat reputaci kvality. A ne že se někomu ojetina rozpadne při tachometrových 175 000.
Automobilky tímto ve velkém získají i zpětnou vazbu o kvalitách svých vozů, kterou dneska moc nemají.
Nevim zda se jedna o prevratnou novinku, kdyz tyto a dalsi funkce nabizi nas system jiz delsi dobu a nejenom na elektromobilech, ale na vsech autech vybavenych CAN Busem a ODB2 konektorem ci jejich ekvivalentem pro nakladni automobily....
Jinak pro ty, kteri nechapou k cemu to je, tak napriklad leasingove spolecnosti nabizejici operativni leasing jsou majitele vozidla a zodpovidaji za dodrzovani servisnich intervalu kvuli zaruce. Z tohoto duvodu jim jsou dodavany tyto informace.
U kamionů a podobných velkých systémů to má i ekonomický smysl - dá se centrálně sledovat takové parametry, jako spotřeba nafty, olejů, množství servisních zásahů a podobně, napříč celými flotilami, podle typu, podle řidičů, podle čehokoliv. Plánovat efektivně servis a podobně. Ono to přijde jako blbost, ale pokud jde třeba o desítky kamionů, které jezdí po celé evropě, přitom servis není levny, odstavení vozu taky ne, takže tam už se vyplatí investovat do systému, který to hlídá a umožňuje efektivně řídit...
... a pokud vím, tam to už funguje docela běžně.
Doufám, že mi autíčko dá vědět až si objedná servis a nedovím se to až z došlý faktury.
I s penále za nedostavení se v termínu, který systém dohodl. Ani bych se nedivil. Třeba velké tiskárny dneska tyhle tendence zjevně mají, objednávat si samy spotřební materiály a servis. V některých situacích je to fajn, že když dochází toner nebo nějaký válec, tak se objeví "sám od sebe" maník a vymění to. Zatím to ale jde potlačit, ale jednou, kdo ví, třeba jiná možnost ani nebude...
pedál! Za 2 vsteřiny to udělá KŘACH! Ale, již jsem ti objednalo rakev....
Nenapadá mně žádný důvod, proč bych měl mít takovéto zařízení v autě. Naprosto zbytečné.
Pokud by v autech chyběly palubní desky a vestavěné navigační systémy, možná by to byl dobrý vynález. Zatím je ale stále vidím jako nejpraktičtější a nejrychlejší způsob jak informovat řidiče o tech. stavu auta.
Nene, přijde doba, kdy rychlost a stav nádrže budeš zjišťovat na facebooku, vždy zavoláš kamarádovi ,aby se kouknul, co auto píše...