- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...a přitom jede až 250 km/h. Další zjednodušení oproti spalovákům - žádná převodovka a zřejmě ani žádná spojka (i když při tom supr brždění?). Inu max. točák od nulových otáček je výhodou. Jak si může někdo myslet, že je elektroauto energeticky náročnější na výrobu? (náš premiér to dokonce řekl) Problém je, že by se muselo hodně lidí propustit, kdyby se vyráběly elektromotory místo spalovacích. Spotřební daň z benzínu a nafty stát nevybere a ropáci mají dost peněz na skoupení patentů pro zabránění rozvoje elektromobility (a pak se na patentech znovu napakují, až ropa dojde).
Inu hodně silné protivníky mají elektroauta! Jen si srovnejte, kdy se v USA začal prodávat Chevy-Volt, a kdy si koupíte Opel-Ampera? Co za tím asi je?
Ale pro jistotu bych se rád v E-Porsche svezl, ale na pořádném okruhu, abych zjistil, že nelžou.
Vždy jsem toužil po autě, které "dolsova vystřeluje vřed"!
Podle komentářů, co sem někteří píšou, tak jezdí na ropné produkty stále pod plynem (naplno). Takže kdo jezdí normálně, tak i s elektromobilem najede dost km na jedno nabití. Dále svícení nezkracuje dojezd. Když použijete 1 kW elektrické topení, tak dojezd se zkrátí o 5 km. Většina elektromobilů má stejně benzínový bufík, spotřeba 8 litrů za celou zimu.
Tak předně el. topení v autě bere mezi 3-6kW. Zadruhé, samozřejmě za hodinu. Já např. minulou zimu stál v zácpě jen na jižní spojce 4 hodiny v kuse. Takže bych polovinu kapacity baterie jen protopil. Samozřejmě u nové bateri. U tři roky staré baterie bych byl v p*****.
8 litrů za zimu si ani nezaslouží komentář, jak je to směšný. Nehledě na bezpečnostní rizika.
s výměnnými akumulátory by bylo řešení dojezdu elektromobilů. Mimochodem, pro normální provoz by musel stačit elektromobil s motorem 40KW a ten by na ty baterky z toho Porsche dojel podstatně dál.
Kdyby se použil 40 kW komunátorový motor, tak se dá regulace upravit a po dobu 2 minut dokáže vyvynout až 120 kW, ideální na předjíždění. Amatérsky se dá všechno udělat. Tohle se spalovacímu motoru může jen zdát. Nabíjení není problém, stačí vodní elektrárna a máte za 3 minuty nabito. Dojezd se dá zvýšit. Navrhuji automobilkám prodávat elektromobily bez baterií, BMS, balanceru atd a osadit si vše svojí konstrukcí.
pořadu jsem se dozvěděl že na každých 100 000 elektromobilů je potřeba jedna jaderná elektrárna.takže budto tu budeme mít samé jaderné elektrárny,nebo v případě jiných elektráren jsou emise mimo mísu.To nemluvím o spotřebě elektřiny pro průmysl a domácnosti.
Jo, a taky tomu uvěříl, jako tupá ovce. Počítej: Temelín je 2 000 000 kW. To je 20 kW na auto ... 22 hodin 60 minut a 3600 vteřin denně. Tedy tvoje auto by muselo žrát 20 kW kdyz sedíš v práci, když spíš, když stojíš na křižovatce. Furt. Kolik toho za den najezdí průměrné auto? Hodinu do práce a hodinu zpátky? Ani to ne. Takže na jeden Temelín už vychází 1 200 000 aut. Najednou může v ČR řídit asi 8 000 000 držitelů ŘP. Fakticky denně jezdí tak polovina. Kdyby 10 % z nich přešlo na elektřinu tak co? Hele a jezdí všichni na naftu? Nejezdí někteří na benzín? A proč nepřešli všichni na LPG? Nebo proč nepřešli všichni na CNG? A proč teda budeme zakazovat těm, co jezdí 10 -20 km do práce ježdění na elektriku?
PS: Co by se stalo, kdyby všechny rychlovarné konvice sepnuly naráz? Cca 20 GW odběr. Uf, ale jak to dokážeme pokrýt?
....... proč jsem píšou lidi, co stále kritizují a nechápou, že pro někoho může jít o dobrou věc, jako je elektromobil. Také nechápu, proč pořád srovnávate elektromobil s ropnými motory, srovnáváte hrušky a jablka dohromady. Běžte si třeba kritizovat jinam, třeba ty smardláky, jak pěkně kouří, jakou mají spotřebu, kolik oleje je potřeba vyrobit a kolik za celou životnost motoru litrů pohonných hmot je potřeba, včetně olejů, svíček atd. Tohle je ekologické? Včetně rafinace benzínu a ropy, o tom raději nikdo nepíše, co? A co účinnost motoru (max. 35%)? Ta se líbí, co? Píšete naprosté bláboly.
.... benzínu a nafty. Srovnávat dvě odlišné technologie je dost na hlavu, takže než něco napíšete, zamyslete se, jestli teda dokážete myslet.
To v praxi znamená, že s autem je rozumně možné jezdit jenom 200 km denně. Herdek... Fajn, ještě si nějakej ten rok na elektroauto asi raději počkám...
Elektromobil není auto bez výfuku, ale auto s výfukem v Tušimicích ...
Zde doplním, že částečně je, ale o 50% méně splodin, než spalovač. Takže když chcete napsat uhle informaci, tak přesně. A ne všichni mají doma neekologickou zásuvku, z které čerpáte energii např. do vašeho PC a opět nikomu nevadí, že kouří Tušimicích.
Preci je jasne ze sportovni vuz ma silne brzdy. Mnohem ale vetsi zazitek je preci samotna jizda nez brzdeni....
"Řidič si při jízdě užívá typických jízdních vlastností legendy. " - to je bez zvuku motoru preci uplny nesmysl