Diskuse k článku

Okno auta se peče jako sendvič, ta na rollse i ferrari se vyrábí v Česku

Fordy, maybachy, jaguary, porsche, BMW i superby dostávají čelní skla z hořovické fabriky francouzského koncernu Saint-Gobain. Ročně tu vyrobí až milion čelních, střešních a zadních oken.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jan.banos

sklo sklo sklo

A jaký je rozdíl v ceně skel na RR vs. SuperB vs. Ferrari, když se vyrábí v jedné fabrice?

0/0
29.6.2011 19:24

JeFFik

Re: sklo sklo sklo

Čelní sklo totiž není jen roztavený kysličník křemíku, přečti si pořádně článek a zjistíš, že cena není daná jenom tím, že se vyrábí v jedné fabrice. Canon dělá v jedný fabrice foťáky od 2.000,-  po 150.000,- Kč a je v nich skoro stejná trocha skla, plastu, křemíku a kovu

0/0
29.6.2011 21:17

stefi_ul

Re: sklo sklo sklo

to chce klid, pan se mozna ani nenamahal cist clanek... technologie, folie, slozitost skla, vyhrivani ... to jsou 4 faktory, ktery lze postrehnout pri precteni clanku. Jejich kombinace muze jen na jednom typu skla udelat neuveritelny mnozstvi ruznych cen.

0/0
30.6.2011 6:37

prazakm

Re: sklo sklo sklo

Základní sklo je vždy stejné. Tvar řeže automat a je mu úplně fuk, jak vypadá. V ceně a kvalitě fólie jsou rozdíly, a také samozřejmě ve výbavě - antény, vyhřívání... Ale to je vše. Výrobní cena jednotlivých skel se moc neliší.

0/0
30.6.2011 9:07



Najdete na iDNES.cz