- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tahle vec se mi proste libi. Lehounka konstrukce, tocivy motor V8, dokonala aerodynamika - to je budoucnost sportovnich aut. Pro vsechny diskutery, kteri narazeji na to, ze se nejedna o ciste cesky vyrobek: v dnesni dobe je kompletni vyvoj takoveho auta neskutecne draha zalezitost a pokud to nebude masovka, coz urcite nebude a ani na to nema ambice, cena by byla prilis vysoka. Proto pouzivaji stejny pristup, jako ostatni malovyrobci. Najit na trhu vhodne sasi motor a prevodovku a nasledne vyladit. Stejne funguje castecne i Pagani, coz je, aspon pro me, v soucasnosti vrchol. Zadny motor Pagani neexistuje, je to Mercedes vyladeni u AMG. Uvedomte si, ze jenom vyvoj prevodovky by stal vic nez vyvoj tehle Pragovky (to se dokonce rymuje :-) ). Doufam, ze se povede vyrobit nejen zavodni special, ale i nejaka silnicni verze. Predstava znacky Praga treba v Le Mans..hmmm, moc prijemne!
Proboha a na co je to dobré?
Na jízdu?
Možno na tom zarobia nejaké peniaze, ale mám pocit, že postavit cestné auto pre širšiu verejnost je ovela tažšie a nedá sa to preto zrovnávat ani ekvivalentne s tým, čo sa vyrábalo v minulosti...
Má K1-Attack potřebu pod nějakou jinou zbastlenou kastlí prodávat své know.how? V Nizozemí pokud se nepletu úspěšně závodili vloni, takže k čemu to je. Značka PRaga víc táhne a bude se prodávat masivněji? S touhle "logikou" by kdysi Buggati koupilo Diablo, dalo mu jinou kastli a jéjej to je slávy, renesance značky...pche
Kdyby alespoň tu slavnou značku neuráželi takovou slepeninou, pro mě je třeba vejtřaska prostě ikona automobilového průmyslu a pro technika výrobce nejlepších, nejspolehlivějších převodovek a jiných mechanických pohonů na světě, myslím tím samozřejmě ve své době. Tohle na obrázku nemá na tu vejtřasku ani spolehlivostí a originalitou, ani cenou o životnosti nemluvě. Praga totiž vždy a za jakýchkoliv situací dokázala reagovat na potřeby trhu, dokázala vyrobit nesmrtelné věci.
Nemel bludy.Ještě jsi to auto neviděl,neřídil a budeš zde hodnotit.Porovnávat sportovní auto s náklaďákem je taky trochu mimo mísu.
jste byli v Berouně?...jo
pro krmivo?...jo
pro směs?...jo
značka auto nedělá. landa se měl držet zpěvu a náklaďáku