Diskuze

Po Česku už jezdí elektrický superb. Dá se koupit

Dva roky pracovali na elektromobilu konstruktéři brněnské techniky VUT. Jejich VUT SUPERBEL II dostal v červnu homologaci a může vyrazit do provozu. Má státní poznávací značku 7B7 27 86. Auto se bude vyrábět, cena přestavby je přibližně 800 tisíc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OZ

Tupolánek

6. 7. 2011 2:37
Co ten vorvanej spoiler???

Kdepa, asi študenti udelaly chybu? ;-D

1 0
možnosti
JZ

Karátek

4. 7. 2011 1:00
Fakt se bavím.

Vzkaz pro lidi, nepište sem blbosti, vždyť je to k smíchu co sem píšete. Jste vedle jak jedle. ;-D

0 0
možnosti
JK

GenEtt

3. 7. 2011 23:43
No tak

dle svých zkušeností s primitivníma baterkama v UPS si absolutně nedovedu představit, jak by tohle v praxi fungovalo. Elektromobily na baterky jsou blbost.

0 0
možnosti
JZ

Karátek

4. 7. 2011 0:57
Re: No tak

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
AA

akro

3. 7. 2011 10:50
Kde je pravda?

Klasický případ novinářského "vylepšení informací"? EVC Group na svých webových stránkách uvádí pro toto auto úplně jiné parametry, než ydnes-článek.......:-/

0 0
možnosti
JZ

Karátek

3. 7. 2011 13:45
Re: Kde je pravda?

Pozor, je Superbel 1 a Superbel 2. Dělají už druhou generaci.

0 0
možnosti
JZ

Karátek

3. 7. 2011 10:23
Škoda

Již testuje 20 octavií el.mobilů (V ČR a v Německu) a v brzké době bude Fábia, Yeti, Roomster a Octavia. Zdroj Škoda. VW také vyrábí el.mobily a i vyráběl. Prakticky všechny značky vyrábí el.mobily. AUDI, BMW a BOSCH vidí budoucnost a prakticky se jí věnují a budou a chtějí ovládnout svět v el.mobilitě. Stačí se zajímat a hned člověk ví o co jde. Baterie už jsou vymyšlené a začínají se montovat. SCiB jsou zatím nejlepší co je na trhu, počet cyklů 100 000, vyšší kapacita, jsou malé, lehké, snášení vysoké proudy, příznivá cena  atd. Dále se testuje LSP, což vypadá slibně, sice mají nižší počet cyklů, zas mají obrovskou kapacitu oproti SCiB a je možnost vybití do 100%. Teoreticky s LSP bateriemi by byl dojezd na jedno nabití 500 km při stejné váze jak LiFeYPO4, které má reálně tak 180 km. Jsem zvědav co chtějí použít za baterie, o kterých se v článku zmínují. Podle komentářů usuzuji, že jde o amatéry, kteří si neumějí nic spočítat a plácají hovadiny, protože tomu nerozumí.

0 0
možnosti
T

tommybuu6

2. 7. 2011 17:21
na co to je?

když to nedojede ani Brno - Praha bez přestávky?

0 0
možnosti
AA

akro

3. 7. 2011 10:53
Re: na co to je?

Hodinky bezva, ale ty baterky........;-D

Lidstvo prozatím neumí akumulovat elektřinu s dostatečnou hustotou, aby to do Prahy dojelo.

Dalším průšvihem bude nepochybně umístění těžkých akumulátorů před přední nápravou. Jízdní vlastnosti budou při tak rozhozené zátěži přední nápravy docela tristní. Naštěstí to jezdí pomalu.

0 0
možnosti
DD

surfer27

2. 7. 2011 0:04
muj osobni nazor

elektrika je o nicem...a podle me i krok zpet

0 0
možnosti
MC

katano

1. 7. 2011 23:56
koncern VW .....................

Ani samo VW které vlastní Simply Clever SKODA, seriově nevyrábí žádný ELEKTRICKÝ VŮZ.

            PS : to je - REALITA. :-P

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

1. 7. 2011 22:51
---

Cituji z diskuse: "Elektromobil napajeny z akumulatoru je slepa vyvojova vetev."Hm.

Pán asi nikdy neviděl VZV.;-D

0 0
možnosti
TZT

Teleke z Toloko

1. 7. 2011 22:22
a to strčím do zásuvky a do rána je to nabitý?

?

0 0
možnosti
MD

michal II

1. 7. 2011 22:54
Re: a to strčím do zásuvky a do rána je to nabitý?

Mas to tam napsany.

0 0
možnosti