- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
auto na fotkách vypadá krásně, ale viděl jsem ho naživo a už tak hezké není. Zadek se mi vůbec nelíbil a vypadá výrazně menší než mondeo nebo passat. Navíc cena není nijak nižší než u passatu a mondea. U Hyundaie by to člověk tak nějak očekával, takže to nebude moje volba.
Krásné auto, korejci jdou raketově nahoru. Jak Hyundai, tak KIA i Chevrolet - Daewoo.
Když si člověk vzpomene, jaké střepy dělali ještě tak před 10-15 lety ...
Bravo!
Však jim to taky vyvíjejí přeplacení evropané...korejci to vlastní a řídí,designéři a konstruktéři roky praxe u M-B, BMW,Ford,VW,Renault atd...
Mě se to auto líbí, alre mám jednu zásadu nekupovat nový model. Alespoň dva roky ať se to vyrábí.
Vždycky jsem chtěl Mondeo(ve výbavě 670 000)...dnes jsem jel v pasatu(super, ale 750 000,-)
Takže jsem dnes složil zálohu na lagunu - 500 000 diesel, 150 000 km záruka.
Je to jasný beru radši Korejce než českýho bolševika-škodovku.
Auto je ideologické?Jdi se léčit
Korejci patří k největším lhářům co se týče spotřeby.
mě se nelíbí, ale o to celkem nejde. Korejský auto sme měli, Hyundai Tucson, nejsme tupí, aby sme vybírali podle vzhledu, ale celkem to auto šlo. A když říkám, že šlo, tak to myslim tak, že sem sice viděl horší, ale koreu už radši nechci
udělali za poslední roky pokrok. Ale doma jsme měli Hyundai Lantru kombíka, ročník 1999. Najela 175 000, akorát se do ní lil benzín a olej a jediná porucha, kterou za deset let měla, bylo stahování el. okýnek u řidiče. Z hlediska designu to auto bylo o pár let zpátky než evropský modely, naftovej motor (1,9) byl celkem slabej, prostoru míň než v passatu, ale jako rodinný auto posloužilo výborně. Teď máme i30cw a všechno absolutně v pořádku.
Spíš jde o to, kdo co chce. Pokud si člověk chce pořídit levný a slušný rodinný auto, tak mu i30, resp. i40 poslouží výborně, pokud někdo má potřebu ukazovat, že na to má, resp. chce si dopřát ještě větší komfort a ještě větší výbavu, tak si koupí A6ku. Ale pro normální použití to je výborná volba. A soudit auto podle toho, jestli má hezčí přístrojovou desku nebo kolik má tlačítek na volantu, mi přijde fakt blbost.
a mimochodem, stejně tak, jako u článků o škodovce polovina lidí komentuje, že to vlastně je německý auto, tak si dovolím otázku? je Hyundai i30 korejský auto, pokud bylo vyvinutý ve fabrice Hyundai někde u Mnichova a postavený v ČR?
zdejších diskutujících to auto v životě neviděla, ale jasně vědí, jaký je to šunt. Seděl jsem v tom v autosalonu a mohu říci, že se mi velmi líbilo. Hlavně korejec, za tu dobu udělal docela velký pokrok. Za 2-3 roky budu řešit auto a toto je jeden z vážných kandidátů.
Korea se dyzajnem priblizuje Evrope, a na oplatku se evropsky dyzajn (Ford, Skoda) priblizuje Asii
"Nejlepší poměr cena/výkon", znamená v překladu - za moc to nestojí, ale je to levný :-)
spíš to znamená "je to stejně dobré, ale levnější"