- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
továrny je vlastní okruh, protože určité procento sériové výroby se testuje ( zkouší ) jestli splňuje udávané parametry a auto je funkční jak má
mně se to líbí, i když Ehra-Lessien mi tam taky chyběl. Jinak velkej palec nahoru. Nemusí se tu pořád jen nadávat.
myslim, ze se nedaj vsechny okruhy napsat do jednoho clanku.
aby člověk nemusel otočit volantem, musel by být okruh nakloněný o 90 stupňů - takže je v článku nesmysl ...
Doporučuji prostudovat si fyziku pro střední školy... okruh je klopený a jednotlivé pruhy mají různý sklon, který pomocí gravitace působí na auto... čím vyšší rychlost, tím větší naklopení...
Super článek dík za něj, nevěděl jsem jak Opel Kapitán vypadá, fotr ho po válce řídil, to ještě dělal Opel kopie amerik který pluly, dneska dělaj jenom německý sračky který všechny drncaj.