- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
se halvně nesmí měnit svépomocí protže brouci pytlíci potom oslnují a ještě to stejnak dodrbou nakonec. A čím novější auto a čím větší motor tí mse tam stejnak hůř leze. (
toyota avensis 2.2 D4D, práce na posr.., asi tří kryty (z čehož jeden je pod celým nárazníkem) tma at otevře co chce a místo tak pro ručku desetiletého dítěte.
Nevím, šíleně objevný článek. Po pravdě, ve většině služeb dneska dochází v bleděmordém k tomu samému, tj. prodávání pár minut práce za desetinásobnou cenu někomu, kdo tomu nerozumí (nezávisle na banálnosti té činnosti).
... jakým zážitkem může pro někoho být výměna žárovky. Kdyby to pani byla nucena měnit někde v noci, na silnici III. třídy u lesa, ve sněhové vánici a s promrzlýma rukama, ... jak to chodí v praxi a podle zákonů schválnosti, zřejmě by vzniknul místo blogísku celý psychologický román
Uprostřed noci, ve vánici, pokud mi odejdou naráz obě potkávací žárofky, tak dám mlhovky, pokud odejdou, tak budu svítit dálkovejma / zavolám asistenci. Dělba práce se tomu říká.
je to psáno moc ...to to nejde stručně, jasně? devadesát vět ..nevim. Ale nechat si měnit žárovku v servisu za 800 korun je buď akt velmi bohaté ženy, co pro ni 800 nejsou ani peníze a nebo je to akt totální blbosti. Vždy´t drobné úpravy, opravy, montáže a demontáže na autě jsou radostí. Příjdu,otevřu kapotu, kryt motoru, odšroubuju krytku za světlometem, , rozpojím kontakty, vyndám tu starou žárovku, dám ji ..někam..rozhhodně ne do směšného odpadu, vemu novou, čistou, šoupnu jí na místo té staré, zasunu konektory, zašroubuju víko, zaklapnu víko morou, CVAK a je to a připadám si dobře, mám dobrý pocit. A pak si představim, že za tohle dává někdo 812 korun a udělá se mi z toho zle.
Proč tak dlouhý příspěvek? Kdo to má celé číst? Ale jinak je to blábol, vzhledem k obsahu článku.
S výměnou mám taky problémy, pč mám celkem velké ruce...na Peugeotu 307 musím volat bud mladší segru která se ta mdostane nebo demontovat půl motoru, který je na světlomet natlačen...u Felicie mám vždy problém, že to perko či co to je né a né vyskočit z žárovky...jen u MX5 to je pohodlné a zvládnu to jednou rukou xD
po mně chtěli jen nějakých 230 (cena žárovky) a auto vrátili, než jsem stačil dopít kafe z automatu. Asi slušnej oddíl :o)
Jojo Megane. Záleží na šikovnosti, slečna šikovná určitě je. Na vlastní oči jsem viděl, jak to týpek vyměnil za cca 30 sec. na pakovišti.
Renaulty nejsou auta pro servis svépomocí, ani to nemůžou servisovat tupci. Ty auta navrhují konstruktéří F1 s IQ 180, kteří by jistě složili rubikovu kostku za 5 minut, pokud by ji viděli poprvé
Baňka se musí odmastit lihem nebo něčím podobným. Jde o to, že sklo žárovky má speciální složení a kyselina máselná v potu ho poškozuje. Přeleštěním hadříkem se situace dokonce zhorší - pot, resp. kysleina se rovnoměrně rozetře po celé baňce. Proto žárovku co nejdříve vyjměte a umyjte baňku v lihu, než praskne.
blbost...Ale měla by být čistá
....jen chci podotknout, že u mého autorizovaného servisu nikdy nechtějí více, než cenu žárovky, a tu si ze slušnosti kupuji u nich - přeci jen vědí, jak to je od dby, co je denní svícení podobné.
A pokud jde o servis - vidím v tom dva aspekty, servisy jsou předražené, jezdci v automobilech nemůžou zjistit při jeho koupi, jaké je vlastně čekají náklady. Je to ale trend, snížit prodejní cenu a zvýšit cenu za servisní úkony v průběhu životního cyklu automobilu. Asi zase nějaký ekonom vymyslel fintu.
U některých značek jde zjistit ceny servisních prací, resp. prohlídek na netu (např. Toyota).
Můj "nejlepší" zážitek se servisem mi přichystali pracovníci ve SPEI Servisu na proseku.
Protože jsem se nechtěl špinit, tak jsem si nechal vyměnit letní kola za zimní. Kola mám na discích, takže stačilo odšroubovat, sundat, nasadit druhé a utáhnout. Přestože se jedná o "rychloservis, tak jim tato operace zabrala 3 hodiny (paní na přepážce byla strašně dotčená, když jsem se po dvou hodinách zeptal, jestli si to můžu jít dodělat sám) a stála přes 900,- vrcholem všeho bylo, že když jsem po pár kilometrech zjistil, že neutáhli pravé přední kolo. Mohu jen dodat, že se tomuto servisu vyhýbám velkým obloukem a jsem moc rád, že mi nespavovali třeba brzdy.
V pneuservisu mi za 400 vymění gumy, vč. vyvážení, když jsem objednaný tak to celé zabere asi půhodinu. No to už by se Vám vyplatilo i dojet do Brna, na čas by to bylo tak stejně a na peníze určitě lepší :)