- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych chtěl být na dráze konkurentem Usaina Bolta...jen tolik k fantasmagorii typu, že oplastěný Pažout chce konkurovat Audi A6 Allroad...ANI kdyby si naplácal na kastli ještě dalších 508 diod ve všech směrech
Audi A6 je vůz vyšší střední, Peugeot 508 střední třídy - tady o konkurenci nejde, to jste si trochu "popletl"
KDYŽ už, tak se bude snažit konkurovat ZAKLADATELi KATEGORIE - modelu Subaru Legacy Outback
Ty plasty dole kolem auta od výroby jsou fajn, aspoň vám do plechových prahů a lemů neperou kamínky od gum a auto dýl vydrží než začne rezavět.
Full hybrid a zároveň 4x4. Na zadek půjde jen 27kW, jako pomůcka na zimu to bude stačit. Myslím si, že toto řešení brzy okopírují ostatní výrobci.
.. je v článku CHYBA, i to je jen následovník průkopníka tohoto typu automobilů, SUBARU LEGACY OUTBACK
jj, taky nutno dodat, že tyhle dvě auta (A6 Allroad, Legacy Outback) v lehkym terénu neměly žádnej problém což u haldexovejch 4x4 tak slavný nebude. Neni 4x4 jako 4x4, ale to už si 90% těch co si kupujou podobný pseudooffroady vůbec neuvědomujou.
Zvlášť sem zvědavej na toho Peugota když nafta bude pohánět jednu nápravu a elektrika druhou... to bude panečku.
to je ale hnuuusnyyy... teda jako vsechny pazouti poslednich let. bleh
Ta spotreba na dlouhe streky bude horsi nez u normalniho dieselu. Lepsi bude jen na popojizdeni ve meste. Na to zase ale nepotrebuju terenni upravu (kdyz to vezmu obecne, u nas se to hodi
To jsem klidný. O tom jejich slavném hybridu čtu už 2 roky a furt nic. Takže bych s tím očekáváním byl velmi vlažný...