- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak zprvu jsem byl nadšenej, protože Bugatti 37 je úchvatný vozidlo, do kterýho sem se před pár lety tak trochu zamiloval...ale bohužel je to replika, která nemá takovou cenu (chápu, že díly už není možné sehnat, ale kdyby to tak dělal každý, tak zachvíli bude veteránů více, než by se jich vůbec vyrobilo) , jako ta sedmatřicítka po Šilhovi, která ještě ted v plné síle jezdí a která mě právě tak dostala...co si pamatuju z údajů, tak maximální rychlost byla kolem 175km/hod, což je na rok 1928 docela výkon, a auto bylo vybaveno mezi prvními jakýmsi vyrovnávačem brzdného účinku na všechna čtyři kola, pomocí 4 lanek, tak, aby byl brzdnej účinek co nejvíce využit, například v zatáčkách...rozhodně pro mě model 37A patří od E. Bugattiho k těm nejpovedenějším...
nejsem si uplne jist, ale tusim, ze tohle auto neni replika. Jen vyrobili nektery nesehnatelny dily, ale zaklad je puvodni.
pisou se nekde? celkem skoda.. vykon 4valce? 8valce? v jakych otackach se to pohybuje,atd.
S eobávám že tohle ještě nemají pořádně změřeno, motor je čtyřválec, objem 1500.
U těch Bugatek byl ale jeden zásadní problém - brzdy. Mechanické ne příliš účinné! Kamarád se v ní kdysi zamlada svezl(sám je strojař a konstruktér) a říkal, že EB byl člověk, který měl smysl pro eleganci a krásu, motory uměl výtečné, i na některých podvozkových dílech(třeba kované nápravy ) si vyhrál, ale brzdy byly opravdu slabé. Na druhou stranu na rychlou jízdu na rovné silnici to nevadí.
Tak v době vzniku byly brzdy výborné, byly ako jedny z mála na všech kolech, ale postupně v tomto vůz zastaral, tento model fakticky včetně několika modernizací závodil cca. 20 let.
co kecaj? na fotce jsou videt listovy pera. Spis to bude asi hodne tuhy, ale pochybuju, ze by to nemelo odpruzeni.
Když se lépe podíváte, tak uvidíte, že je to tak divně prohnutý nosník podvozkového rámu, že připomíná listové pero. Ale asi to trochu pružilo, a proto jsou tam takové ty diskové třecí tlumiče.
To snad musí ovládat člověk
"Auta, která jezdila začátkem dvacátých let dosahovala rychlosti čtyřicet nebo padesát kilometrů v hodině." Myslím že už i v té době "běžná" auta dokázala jezdit podstatně větší rychlostí.
ja bych teda radsi doma mel originalniho veterana, treba tenhle Mercedes je nadhernej:
http://www.rajveteranu.cz/28-mercedes-benz-170-v-slatinany
"Zaburácel motor, řidič nastartoval, motor chytil hned."
tak nějak nevím, jak to teda bylo ve skutečnosti...