- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ježiš tady je zase inženýrů :D, všichni ví co to bude dělat a úplně nejvíc, co to dělat nebude. Pošlete jim ty vaše super poznámky do Toyoty, oni jsou určitě takoví imbecilové, že s tím nepočítají :D
Už vidím ty soudní spory s Toyotou o tom, jak jejich systém způsobil smrt.
V případě, že totiž takové auto někoho zabije, řidič je beztrestný.
nebudu. Proto jsem NIGDY vážně neboural.
Dám příklad systém vyhodnotí, že musí systém udělat manévr aby auto nesrazilo chodce. V nevyhnutelném střetu auto stočí volant a auto zahne do výlohy kavárny kde sedí lidé hned za ní, protože z druhé strany byl třeba člověk na kole.
Nebude to ještě rozlišovat přírodní selekci jako např. ten muž je již starý a zajisté nemocný tak místo do mladého vrazím do starého a nemocného?
Ne ne nemyslím si, že to bude dobrá cesta.
který vám řekne volno mužete předjet, by nebyl špatnej
..věc, která mě při poruše pošle do příkopy, nebo protijedoucí kamion. První věc, co bych v takovým autě udělal, tak bych znefunkčnil ten motor, co by tím volantem mohl točit.
me zajima jak vyresi otazku kdo je za havarii odpovedny .... pokud system odebere ridici rizeni a "provede" za nej vlastni havarii, zajimala by me otazka, zda muze byt ridic za tuto havarii odpovedny. Muze tvrdit, ze situaci, ac kritickou, mel pod kontrolou a ze by k havarii nedoslo - pripadne doslo, ale s mensimi nasledky. Tudiz zasah automatiky ho z havarie "vyvinuje" .... alespon z nekterych nasledku
docela se divim fabrice ze se do takoveho kroku pousti - podle me jim na krk spadne asi babilion zalob
to je jednoduchý.. za havárii bude zodpovědný teym ingenýrů toyota..
1) bojím se hackerů a toho, že systém bude zneužitelný
2) mnohem víc se bojím bugů a asistované nehody, které by se člověk vyhnul...to radši plně řízené auto počítačem než jen před nehodou.
Hacker-ů? Článek jsem jen prolítnul, ale on má běžet na nějaké síti?
Bugů bych se nebál, testovat to budou dostatečně dlouho. Ale je to elektronika, vždyť i ten mobil nebo PC se mi někdy sekne nebo restartuje..
Systém: před autem detekován cyklista, jedoucí uprostřed silnice. Kontrola: vlevo je podle radaru prázdno. Akce: zatočit vlevo.
Jejda, on tam byl útes...
Jsem zvědavý za jak dlouho to začne na palubní desku házet různé chybové hlášky a za jak dlouho se to úplně po**ere,a kolik bude stát oprava
Čím více v autě různých elektronických blbůstek,tím hůř.......můj názor je že auto má umět zvládnout řidič a ne za něj počítač,a když řidič nemá mozkovou kapacitu na to aby řídil,tak nemá do auta sedat,pravda je to krutá,ale je to tak
Přesně. Známému se pokazil počítač a elektronika jen v blbým focusu. Ještě s tím nějak jezdil a auto mu chcípalo a v servisu byli bezradní. Ale tím, že s tím nic nedělali, tak se pomalu kazily další věci... skončilo to tak, že do zánovního auto vrazil asi 50tis. a má vyměněný téměř celý motor.
To je to stejný, jako teď láká v televizi VW na automatické parkování. Senzory pochopím (super věc), ale nechat za sebe zaparkovat počítač??