Diskuze

Erka otestovala brzdy: legendární škody se vyšplhaly na Grossglockner

Parta přátel veteránských škodovek 110R se rozhodla dokázat, že jejich parádní kočáry do starého železa stále nepatří.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HBH

humanitární bombardér havel

2. 8. 2011 9:51
sporťák s motůrkem ze sekačky

0 0
možnosti
Č

ČSLA

19. 8. 2011 20:03
Re: sporťák s motůrkem ze sekačky

Ale copak, vy sekáte zahradu sekačkou o výkonu 40kW a objeme válců 1107 cmm, jo? ;-)zase nepřehánějte, tomuto lehkému malému sporťáčku stačí menší motor..ale samozřejmě že i na tu dobu(1/2 70.let)ten motor byl v seriově vyráběných kusech dost výkonostně poddimenzovaný..to se shodnem.

0 0
možnosti
M

Míra4.1

31. 7. 2011 22:13
Já měl zamlada první autíčko

značně ojetého trabantíka a Grossglockner Hochalpenstrasse jsem s ním bez problémů ve 4 lidech projel 2x...

0 0
možnosti
L

luban12

31. 7. 2011 20:38
Oprava u "Erka" byla jednoduchá

Když jsem se vracel z dovolené,tak jsem v Brestu na přechodu potkal řidiče,který se také vracel domů a říkal co ho potkalo.Krátce než odjížděl na návštěvu do Kyjeva tak dával nový motor a kousek před Kyjevem mu praskla klikovka.Takže ho dotáhli do cíle,tam motor rozebrali,klikovku svařili a tak se vracel domů.Odjížděl z přechodu asi o dvě hodiny dříve s tím,že jsme si domluvili kudy pojedeme a v případě poruchy jej dotáhnu domů.Asi dojel,na cestě nikde nestál.

0 0
možnosti
HD

CHRISTO

31. 7. 2011 13:26
erko

Uff ty zadní světla ze 120 na erku je pěkná prasárna..:) Jinak jako hrdý majitel tohoto stroje musím potrvdit,  že je to krásné auto. Je jenom škoda že při konstrukci byla strašně odláknutá technická část. Absolutně žádné odhlučnění motoru, slaboučký motor (dle dnešních norem myslím 37 Kw:), ta šaškárna s "olejovým chladičem" a vrcholem tech. konstruční práce byl podle mě tlakoměr oleje, kvůli kterému vedla od motoru do plaubovky olejová trubka (podle mě více než 70% závad související s tlakem oleje muselo pocházet z netěsností právě na této šaškárně nebo na chladiči oleje:). Kdyby se tyto mouchy vychytaly, tak by se ve své době jednalo o plně konkurenční vůz i v západní evropě. Škoda...

0 0
možnosti
IJ

Inkvizitor Johny

31. 7. 2011 14:24
Re: erko

A kdyby ryby měly nohy...

0 0
možnosti
MJF

tonny.p2

31. 7. 2011 11:37
krasky na prodej

tohle byly super stroje a jejich cena uz jenom roste, tady jich je nekolik na prodej:

 R^

http://www.rajveteranu.cz/model-57-310-skoda-110    

V

0 0
možnosti
MS

von Kleist

30. 7. 2011 19:36
Proc by technika nevydrzela?

Myslim, ze neni duvod, aby "technika" neco takoveho nevydrzela, pokud ji tedy neridi uplny trotl. Se skoduli jsem absolvoval nescetne vyjezdu na nejvyssi evropske silnice, kam se vubec da legalne vyjet a nikdy nebyl problem ani s chlazenim motoru ani s chlazenim brzd. Valna vetsina klesani se da odbrzdit motorem, krom kratkych useku pred vraceckama, brzdy se skoro ani nemusi zahrat, kdyz se ridic snazi.

Jinak k diskzi nize - premisteni chladice ze zadu (rada S1000, S100) dopredu (rada S120) se delalo prave kvuli problematickemu chlazeni. Ziskala se tim chladici soustava s mnohem lepsim chladicim potencialem, schopna bez uprav uchladit motory o temer dojnasobnem vykonu, bohuzel ovsem nachylna na zavady a pri notne zanedbane udrzbe pak nastaval znamy fenomem uvarene 120citky.

0 0
možnosti
D

Dusan321

31. 7. 2011 13:22
Re: Proc by technika nevydrzela?

Fenomem uvarene 120citky byl problemem uz cerstve z fabriky vyjetych 120cek. Ono z principu koncept chladic vepredu motor vzadu je problem, protoze po ceste pres cele auto dochazi k velkym teplotnim ztratam (respektive ziskum ;-D ) a tudiz chladici soustava ma snizenou efektivitu. Seridit vse, aby auto v lete chladilo a v zime topilo byl vecny problem techle aut. Prehrivani se dalo poresit tou saharou, ale i tak kdyz se jeste masivne pouzivaly 120cky, tak jakmile bylo pres tricet stupnu a do toho nejaka zacpa, tak byla pak silnice lemovana varicimi 120ckami.

0 0
možnosti
PP

černej oes

30. 7. 2011 16:06
V roce 1969

jsem Glockner přejel s obyčejnou  Škodou 1000MB a nebrali jsme to za nic mimořádného. Myslím přejezd, nemluvím o kráse Alp.

0 0
možnosti
RD

WebFilozof

30. 7. 2011 19:38
Re: V roce 1969

Otec taky. Musíte taky ale vzít v úvahu, jak stará tehdy ta Škoda 1000MB byla - maximálně pět let, tak aby ještě měla problémy. (Otec měl 1100MB).

V tu dobu to byla ostatně jediná silnice přes hory široko daleko, a když se jelo do Itálie, tak se prostě jelo tudy.

0 0
možnosti
L

ludalt

30. 7. 2011 15:52
Grossglockneralpenstrasse

Před měsícem jsem tam byli. Je to opravdu nádherný kus hor , ale myslím , že běžně udržované auto a včas podřazující řidič by neměli mít problém s absolvováním této trasy . Tzv. slovinská alpenstrasse za Krajnskou Gorou přes Triglav do Bovce je "jen" do 1600 m.n.m. , ale vystoupáte jen na pár kilometrech . Tam tedy autíčko kdyby mělo nožičky , tak vám nakope ...;-D

0 0
možnosti
RA

Doktor

30. 7. 2011 14:56
Tato Hochalpenstrasse, to je opravdový zážitek.

Tedy pokud vyjde počasí. Nám to vyšlo. Slunečno, teplo a ty výhledy. Vřele doporučuji. Přeji pevné zdraví.

0 0
možnosti
D

doc7

30. 7. 2011 13:40
Pěkné

0 0
možnosti
D

doc7

30. 7. 2011 13:43
Re: Pěkné

naši mívali 110ls, pokud vím ten samý motor jako v erku a nikdy nás to auto nikde nenechalo :-) Sice vyžadovalo dost údržby a byl v něm za jízdy docela rámus ale na tu dobu to jezdilo pěkně...

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...