- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sranda je, ze se tu kritizuje zadni naprava a pritom rozdily se poznaji leda tak na okruhu a jeste se zkusenym ridicem. Treba ja mel v escortu take kus zeleza vzadu a pritom jsem v zatackach mel navrh oproti octaviim, golfum a to jen diky tomu, ze se dani ridici bali s tim projet zatacku rychleji, i kdyz meli lepsai podvozek nez escort. Pred kazdou zatackou zbesile brzdeni, asi aby se jim to neprevratilo.
Takze z toho mi vychazi, ze 99,9% ridicu nepozna rozdil.
Promiň ale píšeš fakt úplné nesmysly, je to přesně naopak.
Na okruhu samozřejmě sportovně naladěná torzní tyč není žádná výhodna ani nevýhoda vůči multilinku. Jezdí s ní spousta sportovích speciálů bez problémů. Na okruhu nemáš nerovnosti. Na druhou stranu tvrdit, že je multilink nějak znevýhodněn a řidič musí brzit dřív, to je teda pěkná blbost.
Mimo okruh naproti tomu je multilink jasně lepší, je to mnohem komplexnější náprava a lze ji naladit mnohem unverzálněji. Tedy sportovně a přitom u toho nebudou praskat obratle, jako v Civicu Type-R.
Co nová generace Civicu, to primitivnější podvozek. Kde jsou doby uchycení kol dvojitými rameny. Už současná generace má vzadu zkrutnou tyč a u nové se evidentně nic nezmění. Že má Golf víceprvek? No a. Že měla minulá "MPV" generace lepší jízdní vlastnosti než současná? No a. Hlavně, že ušetříme penízky. Ono toho místa v kufru tahle náprava zase tolik nepřidá. A volný prostor pod zadníma sedačkama je daný hlavně přesunem nádrže pod přední sedačky, ne typem nápravy. Radši nevědět, co tenhle praktický přesun dělá s rozložením hmotnosti. Jediné přednosti současné generace vidím v originálním designu exteriéru a hlavně interiéru a VTEC dvoulitru. Jestli i tohle zabijou, tak se zařadí Civic do šedi průměru až podprůměru "Dokonalé" svezení od Hondy ale už dávno nečekám.
Přesně jak píšeš, hlavně, že ušetříme penízky! Já bych jen dodal: pak tam přidáme 2-4 airbagy a to by bylo aby sme toho zákazníka nepřesvědčili o tom, že má bezpečnější auto
Děkujeme, že nám PR vysvětlí, jak je lešenářská trubka bezvadná a jaký má skvělý přínos pro jízdní vlastnosti. Vůbec ale vůbec Honda neobětovala multilink kvůli zlevnění, že jo.... Buďto to bude trvdý jako prase, nebo na hrbolech končí.
Chápu přínosy - je to levný, víc místa v kufru a docela odolný. Ale ať tu nikdo netvrdí, že při zátěži v zatáčce mu sedí celá pneu na asfaltu.
Já mám teda poháněnou zadní nápravu, negativní odklon a multilink a s torzní tyčí bych se už někde dávno rozplác.
Děkujeme že jste nám všem předvedl, jaký jste hlupák
A pořád jezdí docela pěkně...vezme si 6l/100km a nedávno jsem zjistil, že má z 0-100 za 8 sec.
že civic už nikdy nebude jako civic. Tím myslím malý, lehký, nízký a sakra svižný sporťáček... Ne, ty časy už jsou pryč - tohle je úúúplně jiný auto, bezpečnější, praktičtější. Prostě to není civic