- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ruská poctivá práce. to se u dnešních aut už nevidí
V cca r. 1995 se začalo mluvit o tom, že se tady bude prodávat něco z indie (pákistánu?) postavené na základě fiat 124/125. Dokonce na nějaké výstavě byl vzorek a cena měla být někde kolem 60000 - 70000 Kč. Nadšenci, ne nepodobní zdejším diskutérům, o tom vzrušeně debatovali, pak to usnulo...
"Kulatá" Lada 1200 byla asi poslední auto na našem trhu, co se dalo nastartovat klikou. S tímhle autem jste prostě vždycky odjeli :)
vyráběné v TPCA ho předeženou, ty se bude vyrábět beze změny 55letJen čekám, kdy dojde na hranatá světla
Musím uznat, že vyrábět auto přes 40 let, přímo tento typ 30 let, si zasluhuje uznání a podivení nad tamními lidmi. Naše škodovka mohla svá auta Š 135 GLi a Rapid 135 RiC vyrábět ještě nějaký ten rok déle. Lidé finačně slabší by se tak mohli dostat k levnému solidnímu autu.
ale ne commonrailu, prostě pěkně mechanická řadovka + přímej vstřik a samozřejmě atmosféra 2L+, tak do něj jdu.
tak tak, jako 200D, 250D a 300D u MB W124
ale co se málo ví, jak vzniklo jméno žiguli: je to na památku burlaků, které, když táhli lodě na volze "žgli" - bili (asi nagajkou, to už nevím)
V Rusku nejspíš dost. Mimo velká města je každému jedno s čím jezdí, hlavně že jezdí.
Netušíte, dělají i kombiky? Zatím uvažuji o Dacia Logan van.. Ale tohle by patrně objemem stačilo a stojí o hodně méně..