- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to má být technický termín?
Je to domeček plný koleček. Drahý a složitý, ale svůj význam má. Jako i vzd.ch.motory. obé bylo pro Sibiř jak dělané, I na pouště. ale je jiná doba... Ale at se drží, držím ji palce. Pracoval jsem na vývoji nových motorů NPJ 120x140 před 25-30ti lety, kluzná klika... a co z toho je?
Tak už aby te bájný phoenix vstal z popele. Tatra by si to určitě zasloužila.
Tatra rozhodně zaslouží úspěch. Jsou to dobré vozy. Odměna za vytrvalost se očekává...
Už jako malí jsme věděli že ...TATRA NEZNÁ BRATRA
po převratu prodali Tatru Mercedesu tak mohli mít klid...úroveň by byla někde trošičku jinde...
A nebo by byla Tatra už dávno zavřená. Po bitvě je každý generál a dovozovat, že když se něco povedlo ve Škodovce, povedlo by se to i jinde, je poněkud naivní.
Vzduchem chlazený motor už nemá v dnešní době v automobilu co dělat. Tatra si jeho tvrdošíjným používáním málem vykopala hrob. A u typu 613 se jí to povedlo.
Díky tomu byla Tatra 111 a 148 prakticky bezúdržbová, v létě, v zimě. Teď s motorem DAF to bude muset na pravidelné prohlídky a už to nebude náklaďák do nepohody.
že Tatra našla partnera se kterým se může dále rozvíjet a tím pádem i dále existovat
...mám doma knížku Made in Czechoslovakia, kde je cca 1000 ochr. známek, loga různych firem i země, kde se zboží a v jakém počtu vyváželo. Musím říct, že dnes z toho možná 90% již neexistuje. Mám obavu, aby i značka Tatra nepatřila k tomu seznamu již neexistujících značek, na které lidi jenom s nostalgií vzpomínají.
Tatra prostě nemůže táhnout všechny ty nákladný vývoje když prodá 900 aut za rok... Neříkám nic o tom co předcházelo ale v současné situaci tatry to byl asi rozumný krok...
Teď sem koukal na jejich stránky tvl. ten podvozek je kompletně předělanej oproti těm klasickým starším civilním 815tkám (Teď ne brigádě dělám v servisu a jednu sme tam měli kompletně rozebranou) , vypadá dost promakaně, jen aby nebyl zbytečně složitej. Le trochu mě zarazil ten plastovej nárazník, to už neni ta nezastavitelná tatra co si poradí i s menším stromem...
Skutečně se musím omluvit. Stačí si porovnat produkci nákladních vozů Tatra za RVHP / tedy do roku 1990 / a produkci za EU. / tedy třeba za rok 2010 /
Adaptace nebyla možná, noboť došlo ke změně politického systétmu / jiný vlastník /. Pokud to nechápete, je tato diskuse zbytečná.
Ještě jednou se omlouvám. Mám asi zbytečně moc informací.
Přeji hezký den.
Po tomto příspěvku si spíš myslím, že máš zbytečně moc promile.