- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně že dole už někdo zmiňoval, že to video v článku je zrovna z auta s 4x4, že...
Kdyz jezdim s automatem, co mam delat, jak vyslapnu spojku ? :-)
Sundáte nohu z plynu a učíte se modlit
Auor článku se asi zbláznil! - To čeští řidiči prostě NEDOKÁŽOU - na to mají příliš mnoho samčího hormonu !!!
Dnes mi i technik na STK potvrdil mou teorii o klouzavém asfaltu na mokru, který je s oblibou aplikován v ostrých zatáčkách, zvláště na různých nadjezdech a nájezdech u obchodních center nebo i na nově budovaných křižovatkách. I slušné letní gumy se a něm za deště chovají jako při námraze a stačí menší boční tlak na pneu, aby auto šlo do přetáčivého smyku.
Hm, a kolikrát jste dostal v létě na tomto asfaltu smyk? Já nikdy.
Tak tato veta me ponekud nadzvedla: "Jednoznačně bývá na vině řidič, který jede vysokou rychlostí." Vazeny pane redaktore, zkuste si prosim projet R7 smerem na prahu pri hustsim desti. Za sjezdem na kladno se tam diky zprasene kostrukci silnice tvori takove kaluze, ze situace neznali (=v levem pruhu jedouci) tam maji i v 80ti co delat... Zdalky to neni videt... Predpokladam ze kazdy z nas zna takova mista, kde ruka stavebniho inzenyra ponekud ujela, napada me napr nastesti nedavno opraveny zacatek rozvadovske spojky, kde se za deste tvorila louze pres 1 a pul pruhu. Muzete byt fitipaldi a neustojite to, bohuzel policie katastofalni stav silnic odbyva vetou "Neprizpusobil rychlost stavu a povaze vozovky"...
Řidič je (z pohledu zákona i selského rozumu, kterým evidentně nedisponujeme všichni, že...) povinen přizpůsobit jízdu aktuálnímu stavu vozovky. Pokud tedy hustý déšť a/nebo silnice špatně odvodněna, jste zcela logicky povinen jet třeba i na dálnici 50kmh-1 nebo i méně. Fakt, že o dané závadě silnice víte jen utvrzuje vaši zákonnou povinnost tak činit.
na dlažbě to klouže...ale třeba na to jednou řidiči přijdou...
Jezdím celoročně na zimácích s dobrým vzorkem 165/70 R13 a co je aquaplanig jsem ještě nezažil.
V žádné situaci jsem neměl celoročně problém.
Upřímně vám přeji, abyste to ani nepoznal Na druhou stranu si neodpustím poznámečku, že podle rozměru pneumatik nejspíše budete řidičem vozidla, se kterým je dosažení aquaplaningu poněkud těžší
tipuju nahon na zadek. Je s tim sice zabava, ale taky obcas dost riziko.
Na takto efektní hodiny není vůbec třeba náhon na zadek.
je taky nekdy dost svinstvo. Hlavne kdyz se musite nekomu vyhybat.
Stejně písek. V pátek jsem jel za náklaďákem, který v zatáčkách "sypal".
lidi většinou zpomalí (až na cvoky). Nejvíc nehod se stává když jenom poprchává, to si všichni řeknou že se vlastně nic neděje, jedou jako za sucha a bum. Za určitého typu počasí se můžu spolehnout že v jedné proslavené nedaleké zatáčce najdu buď auto v příkopě nebo totálně rozrytou trávu, protože už ho stihli odtáhnout.
To řidičům celkem fandíte. Dost jich nezpomalí ani na sněhu.