- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
VW nevydělává na nových autech,ale na náhradních dílech,protože ty nové v autě nic nevydrží-montují tam samý šajz-hlavně levně-:) a hlavně prodat-však už potom budeš cvakat
Celkem chapu, ze pro dnesni maturanty bude strasne tezke si z vyrocni zpravy vydelit zisk poctem vyobenych aut, ale na druhou stranku by idnes nemelo o cem psat
To same lze vypocitat u CEZu nebo Coca Cola nebo Gillette. Nic to ale nerika. Dalsi bod je, ze VW ma samozrejme vetsi R&D vyvoj & vyzkum), Ford spise techniku odkouka. A kvalita je take trochu odlisna. Tezko srovnavat nejaky US vyrobek s nemeckym. Zakaznik rozhoduje a rozhodl spravne.
někdo napsat, takovou kravinu. To by neměli ani na výplaty.
Přešti si článek celý a pak tady mudruj.
Hospodaření firmy je v tom samozřejmě započítáno. A předpokládám, že do hospodaření patří i platy zaměstanců.
Jedná se tedy o čistý zisk.
Ono VW totiž zde v Evropě ani konkurenci které by se musel bát nemá
je ovládán socialistickými odbory, které sedí ve vedení podniku. Proto ta chabá produktivita...........
No jestli to počítali z provozního zisku, tak bych částku vynásobil 2 nebo 3 ... pak ten zisk z auta možná bude sedět ...
spíš bych řekl - i přez to je u nás Ford nejprodávanější značka po domácí Škodovce
... něco v tomto duchu už jedno století zpátky řekl Henry Ford. Největší marže mají automobilky i prodejci na náhradních dílech a servisu. Auto je jen prostředníkem k těmto ziskům.
To plati prakticky o vsem na cem se dela servis. Napriklad tiskarny se prodavali i za 1 kc.