Diskuze

Geniální krejčí supersportů nikdy rychlou jízdu nezkusil

Je to 40 let, co se na ženevském autosalonu představil koncept Lamborghini LP500. Klínovitá karoserie navržená Marcellem Gandinim se líbila natolik, že auto dostalo čtyřlitrový dvanáctiválec a tři roky nato putovalo do výroby. Gandini stále tvoří, ale dnešní BMW se mu nelíbí. A to sám jedno klasické oblékl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kapitán Hollister

18. 8. 2011 22:52
to jsou nádherný auta!!!!

Countach, Miura!!! 70.léta, z toho teču!! za tyto auta bych položil snad i život, jsou nádherná.

0 0
možnosti

tonny.p2

16. 8. 2011 14:16
diablo

nejhezci lambo je stejne Diablo:

V

http://www.sportovnivozy.cz/14608-lamborghini-diablo    

R^

0 0
možnosti

Danny_Kay

16. 8. 2011 10:33
Clanek nadneseny...

ostatne jako vzdy, kdyz se pise o nejake legende, ale zase to tolik nevadi. Kazdopadne pan Gandini ve skutecnosti navrhl jen jediny model, vsechny ostatni jsou naprosto stejne a je jedno, pro jakou automobilku pracoval. Jedina vyjimka je Miura, ktera je take nejhezci, coz si vysvetluju tak, ze se nechal nekym inspirovat. Design dnesnich BMW je samozrejme v poradku (s vyjimkou X3 a jednickove rady), co je hrozne jsou predevsim italske a francouzske vozy.

1 0
možnosti

Lukki680

16. 8. 2011 12:41
Re: Clanek nadneseny...

to je zase věc názoru...každému se líbí něco jiného a je dobře že je takový výběr....to že se vám francouzská a italská auta nelíbí, neznamená, že jsou hnusná ;-)

0 0
možnosti

Gandalf007

16. 8. 2011 10:23
Poznámky

Jen doplním:

1. Chris Bangle je v BMW minulostí a design současných modelů je už jinde - viz nová nádherná šestka nebo pětka

2. Gandini je také autorem nádherné Cizetty Moroder V16

0 0
možnosti

wedgee

16. 8. 2011 9:57
...

Lamborghini Miura je fakt prekrasnej kousek!

0 0
možnosti

ujko.straka

16. 8. 2011 8:37
Paráda

Ten týpek je přesně dle mého gusta.

0 0
možnosti

ivan.ivan

16. 8. 2011 6:55
ivan.ivan

Takéto formy karosérií, sú nepraktické a zastaralé....

0 0
možnosti

Pruitt Igoe IV.

16. 8. 2011 8:59
Re: ivan.ivan

všechna sportovní auta jsou nepraktická ;-)

0 0
možnosti

Praotec

16. 8. 2011 6:15
Kecate

nesmysli SKODOVACI,TOZ VSE;-€!!

0 0
možnosti

stefi_ul

16. 8. 2011 7:06
Re: Kecate

Kdybys to napsal s tvrdym, nemusel bys tam davat ten rudej vykricnik.

0 0
možnosti

psychoxx

16. 8. 2011 5:47
No prosim

A co jako auto jako auto me se libi Feldicka dneska uz se hezka auta nevyrabi. je to skoda. Je to samej krunt slabejplisek jen se to nekde dotkne uz je na tom skoda pul milionu jsou to smejdy. Jooo stara volha nebo zaporoZec. Ona i skodovka to Rko bylo pekny a neco to umelo ujet.  Taky se na to dalo koukat dneska to ma samej predek ze mate pocit ze cumite stale cinanovi na ksicht a to je fuk s jake strany. Svetlometlomety a masky vypadaj jako kdyz se na vas usmiva uchyl. Tak si to kupte. ;-O

1 0
možnosti

Pruitt Igoe III.

16. 8. 2011 0:41
Doby revolučního designu jsou pryč...

Nevím, ale když se podívám na automobilový design 20 let zpátky, tak je to děs a bída. Dneska nikdo nedokáže vytvořit nic převratného, od nejnižších tříd, přes luxusní auta až po supersporty je design vesměs nudný, neradikální, nerevoluční... :-/ Obdivně vzhlížím k 50.-70. letům R^

0 0
možnosti

cassul

16. 8. 2011 8:04
Re: Doby revolučního designu jsou pryč...

Protože tenkrát ty auta nebyly "rozumné". Tenkrát chtěli vytvořit něco nového, šokujícího, revolučního, tak to vyrobili a hotovo. Dneska se každý ohlíží na ekonomičnost, bezpečnost, ekologii, existuje hybridní Porsche a podobné zhůvěřilosti. Auta jsou všechna stejná, protože se řídí stejnými fyzikálními zákony, tudíš inklinují k ideálním tvarům, ale ty jsou holt pro všechny stejné.

Dřívější designéři na tohle kašlali, nezajímala je bezpečnost ani spotřeba, vyrobili tedy to, co považovali za krásné. A bohudíky se jim to povedlo. To se ale dneska už nestane, dneska všechny automobilky práskají pořád stejné modely, které se od sebe liší jen v detailech. Nuda, nuda, šeď šeď...

3 0
možnosti