Diskuze

VIDEO: Ruský bohatýr Žigulík do kovošrotu nepatří

Komu nebyla škodovka dost nóbl, mohl zkusit sehnat sovětský žigulík. Takový byl výběr běžného motoristy bez strýčka šéfa Mototechny v sedmdesátých letech. Po letech škudlení se pak v garáži objevil bílý VAZ 2101 s interiérem čalouněným červenou koženkou. Italského elegána nezapře ani dnes. Na kolemjdoucí laškovně hází prasátka od dokonalého chromování.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

TREPAC

24. 8. 2011 10:41
Staré automobily.

Kdo má rád staré automobily, ať s nimi jezdí, nebo je má na ukazování, prosím. Ovšem, pokud má vůz už najeto okolo 200 tisíc km, i bez koroze, má pevnost plechů karoserie cca 50% nové. Pokud se s takovým vozem jezdí opatrně, bez dopravních nehod, je vše v pořádku. Při jakékoliv dopravní nehodě, bohužel by ta snížená pevnost karoserie byla nešťastná....

0 0
možnosti

nick

20. 8. 2011 9:58
radši než babičku

jpěkný auto . děda  ho měl radši než  babičku ....

0 0
možnosti

ČSLA

19. 8. 2011 17:55
na žigulíkách se mi vždycky líbil

zvuk jejich motorů..oproti škodovkám a dvoutaktům z NDR to mělo krásný, pravidelný chod a ušlechtilý zvuk..a to je asi tak všechno. Hranatý, nenápaditý, design okoukaný od italů(Fiat).....v 70. - 80.letech to bylo auto podnikavců( i když opravdoví hauřie jezdili samozřejmě Mercedesama, Chryslerama, Renaultama, Peugeota a Fordama) v 90.letech tím jezdili romové a sociálně slabší a dnes tím jezdí buď ukrajinci a nebo fandové, čili lidé oddaní této značce.Ti se o ty auta pečlivě starají, je jím jedno že design zaspal asi 3 desetiletí a že je to v podstatě malé auto

0 0
možnosti

ČSLA

19. 8. 2011 18:35
trochu to s tou bílou barvou že jako nebyla módní

to mě maličko zaráží, pprotože bílýho žigulíka měl v 70. letech i herec Miloš Kopecký a ten si určitě mohl vybrat nejen značku, ae i barvu :-)))

Já si osobně pamatuju samý červený žigulíky, těch bylo nejvíc :-)))

0 0
možnosti

newstagger

19. 8. 2011 15:59
JO ÚPLNĚ NEJZÁSADNĚJŠÍ ZMĚNA BYLO

uzpůsobit startování na systém klika + ruský moloděc:-P

1 0
možnosti

usura

19. 8. 2011 15:33
Gianni Agnelli

to byl jeden z největších frajerů své doby, ikona, co kšeftoval i s komoušema a zavřel tím závoidem na levym břehu volhy italským odborům ve fabrice (dočasně) hubu..

jinak žigul pěknej, akorát ty opěrky hlav asi nejsou původní.. sundat

0 0
možnosti

ruraren

19. 8. 2011 15:11
jó žigul...

jsem mu říkala doktore, doktoře Živágo, do jakého terému byl schopný vyjet to je jenom sen, moc jsem ho milovala...

0 0
možnosti

omnimor

19. 8. 2011 13:56
nejrychlejší

traktor na světě

1 0
možnosti

ivošek z gmailu

20. 8. 2011 7:48
Re: nejrychlejší

To byl Moskvič

0 0
možnosti

KarelVohradnik

19. 8. 2011 13:30
Páni redachtoři,

s tím motorem nemáte pravdu, zatímco italský originál měl rozvod OHV, motor pro sovětský derivát měl rozvod OHC a jiné byly i poměry vrtání vs. zdvih, kdy u itala to bylo 73x75 mm a u žigula 76x66 mm...takže ten motor byl v TUríně dosti překonstruován dle sovětských požadavků, stejně jako například konstrukce přední nápravy...zásada je zásadně věřit dobovým příručkám více než wikipedii

0 0
možnosti

KarelVohradnik

19. 8. 2011 13:31
Re: Páni redachtoři,

omlouvám se za překlep, u itala 73x71,5 mm...

0 0
možnosti

radaumacher

19. 8. 2011 12:27
patří

V drtivé většině případů do kovošrotu patří.;-D Melo by se ale určitě pár hezkých kousků zachovat. Ostatně jako u každého auta.

0 0
možnosti

Blackhawks

19. 8. 2011 12:10
jjo to byly casy....

0 0
možnosti