- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo má rád staré automobily, ať s nimi jezdí, nebo je má na ukazování, prosím. Ovšem, pokud má vůz už najeto okolo 200 tisíc km, i bez koroze, má pevnost plechů karoserie cca 50% nové. Pokud se s takovým vozem jezdí opatrně, bez dopravních nehod, je vše v pořádku. Při jakékoliv dopravní nehodě, bohužel by ta snížená pevnost karoserie byla nešťastná....
jpěkný auto . děda ho měl radši než babičku ....
zvuk jejich motorů..oproti škodovkám a dvoutaktům z NDR to mělo krásný, pravidelný chod a ušlechtilý zvuk..a to je asi tak všechno. Hranatý, nenápaditý, design okoukaný od italů(Fiat).....v 70. - 80.letech to bylo auto podnikavců( i když opravdoví hauřie jezdili samozřejmě Mercedesama, Chryslerama, Renaultama, Peugeota a Fordama) v 90.letech tím jezdili romové a sociálně slabší a dnes tím jezdí buď ukrajinci a nebo fandové, čili lidé oddaní této značce.Ti se o ty auta pečlivě starají, je jím jedno že design zaspal asi 3 desetiletí a že je to v podstatě malé auto
to mě maličko zaráží, pprotože bílýho žigulíka měl v 70. letech i herec Miloš Kopecký a ten si určitě mohl vybrat nejen značku, ae i barvu :-)))
Já si osobně pamatuju samý červený žigulíky, těch bylo nejvíc :-)))
uzpůsobit startování na systém klika + ruský moloděc
to byl jeden z největších frajerů své doby, ikona, co kšeftoval i s komoušema a zavřel tím závoidem na levym břehu volhy italským odborům ve fabrice (dočasně) hubu..
jinak žigul pěknej, akorát ty opěrky hlav asi nejsou původní.. sundat
jsem mu říkala doktore, doktoře Živágo, do jakého terému byl schopný vyjet to je jenom sen, moc jsem ho milovala...
s tím motorem nemáte pravdu, zatímco italský originál měl rozvod OHV, motor pro sovětský derivát měl rozvod OHC a jiné byly i poměry vrtání vs. zdvih, kdy u itala to bylo 73x75 mm a u žigula 76x66 mm...takže ten motor byl v TUríně dosti překonstruován dle sovětských požadavků, stejně jako například konstrukce přední nápravy...zásada je zásadně věřit dobovým příručkám více než wikipedii
omlouvám se za překlep, u itala 73x71,5 mm...
V drtivé většině případů do kovošrotu patří. Melo by se ale určitě pár hezkých kousků zachovat. Ostatně jako u každého auta.