- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Auta dlouha 3,5m vyrabi suzuki a donedavna i opel. Vykon motoru je 63kW a je to 4valec. Spotreba je podobna. Ale hlavne ma to 5 dveri!
Up! stejnak vypadá, jako by z oka vypadl staršímu Polu! Stejná siueta, prvky, rozměry. Pravím staršímu, nikoliv dnes vyráběnému.
bude za jaký příplatek? 60-100tisíc? V našich končinách je mnohem lepší LPG, teda pokud se člověk nemá v plánu pohybovat v okolí CNG čerpačky.
Stacila 1 jizda a uz bych tim vickrat nejel
Hlavně ať do toho necpou diesel a neudělají chybu jako u Lupa, el. pohon zní zajímavě.
Kdyz dokazali naftaka nacpat do smarta, tak proc ne do tohohle prcka? Aspon uvidime, za jaky lejno dokazou tyhle auta jezdit.
Fabie začíná s cenou na 200tis. Sice za ty prachy do toho nedali ani reproduktory a rezervu :).
Tak doufám, že pokud bude chtít Škoda tohle vozítko prodávat taky, tak by měla klesnout na cenu pod 150tis.
Uvidíme jakou nasadí cenu VW, Škoda by pak měla dát o něco nižší.
se nevyplati... auto na ni jede hnusne, motor je drahej atd... plyn je daleko lepsi
Nebejt euro norem, tak je ten diesel krásně jednoduchej - rotačka nebo řadový čerpadlo, trysky, (turbo), motor a to je celý. Navíc to pojede i na fritovací olej.
A hnusně určitě nejede, s pořádným dýzlem nepoznám náklad, rozjedu se 1-2-3-4-5 a pak už jen na pětku i do kopce s naloženým vozejkem za autem na 1500rpm. Když jsem to tahal benzínem, věčně to při rozjezdech chcípalo, furt samý řazení, spotřeba jak kráva a jak to člověk nevytočil na 4000rpm, tak to vůbec nejelo.