- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Motorrrr bude dvoutakt. Semhle dáme jeden takt, tady druhý a doprostředka karrrburrrátorrr. Vrrraf"
Aprílová zpráva. Ty objemy motorů jistě odpovídají uvedeným výkonům.
Mít výkon je jedna věc. Druhá věc je, jak ho přenést na vozovku :)
Jde to, aspoň co tak vidím na závodech, zrychlení na 100 km/hod za 1,2 vteřiny.
Pod sekundu,tvl....proč se rovnou nenechat vystřelit z kanónu,myslím si že pro lidské orgány by bylo přetížení asi stejné,nebo hodně podobné.....jak někdo může vyvěsit na internet takovou pí**inu,za prvé,kde sehnat materiály co by něco takového vydržely,jaké pneumatiky by to vydržely,vím že pro někoho je největší výkon jediné čím se může vyvyšovat nad ostatní,když mu výkon někde jinde a v rozhodující chvíli zchází,ale tohle už fakt soudruzi z NSR přehnali
Jak může někdo brát vážně idnes, když tam ani nejsou schopný vysvětlit těm pisálkům, jak se píše slovo Ferrari?
nejsou žádné pneumatiky schopny přenést na vozovku. Snad jediné, které to jakž-takž zvládají jsou podhuštěné přehřáté lepivé pneumatiky na jedno použití (400m v záběru, 600m v dojezdu při brždění ) u dragsterů Top Fuel.
záleží jak moc a jak často ji zahřívaj, ale když to nepřehání tak ty gumy vydrží celou sezónu a ne jedny gumy jeden start
Dobrý námět pro Mythbusters.
Přesně tak. Motor je ten nejmenší problém (i když jak se to vezme: uchladit agregát o výkonu 2800 koní, no nevím nevím), ale co ta převodovka? Největší problém by byl převést ten výkon na kola.
Jaké budou pneumatiky, které zvládnou takto brutální zrychlení a po kolika rozjezdech se budou muset koupit nové...[]