- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu, jaký segment má toto auto oslovit - myslel jsem, že takové auto už škoda má - fábii sedan / oktávii tour - a tak další velmi podobný model, nepotřebuje. IMHO ji chybí auto pro jednoho - takové nové eR-ko - mladej bez rodiny nechce fábii i když bude s nadupaným motorem, ale třídvéřák sportovního ražení za cenu fábie by ho určitě chytil. Druhá věc co žalostně chybí je auto typu dvanáct-set-trojka, auto pro kutily, živnostníky (ti teď plení sálony dacie a nechávají si přidělávat krabice na Logany). Prodloužený yeti by mohl být první vlašťovka, kdyby byla snaha jej odlehčit a zlevnit, ale to se nestane a bude z něj rádoby luxusní velké rodinné auto.
thalie od renaultů co si v ní vozím (_!_) teď, tak až si budu chtít koupit nové auto, o té škodovce budu vážně uvažovat.
"Vidím že jsem opět přišla elita národa"
Přesně tak, elita, která například nedokáže napsat správně ani "sem", že ;)
"Škodovky patří k ... nejspolehlivějším autům v Evropě"
To jednak není pravda (viz statistiky), a hlavně je jako u většiny automobilek výrazný rozdíl mezi třídami, takže tvrdit něco takového o celé automobilce je nesmysl. Superb na tom může být lépe než Fabie, ale co je vám to platné, když kupujete právě jen tu Fábii
Jistě, 120L za 5000 + ekologická daň. Funguje stále stejně. A hlavně, je levná.
Přesně tak!Navíc je pohodlná,úsporná,má potřebnou akceleraci a je bezpečná.Škoda 120L je ideální a bezpečné vozidlo pro rodinu.Rozhodně doporučuji škodu 120,nežli nějakou bazarovou oktávku za pár šušní,jelikož 120ka za 5000 tisíc se opravdu vyplatí!
která se jako obvykle u článků o škodovce tváří jako kdyby si vozili "víme co" v BMW a přitom musej jezdit na kole a vlakem, protože se jim právě porouchal jejich favorit a nemaj na opravu, tak záviděj všem okolo co mají auto Škodovky patří k nejoblíbenějším a nejspolehlivějším autům v Evropě, vesměs to jsou podařená auta, která dokážou zaujmout a pousloužit široké vrstvě obyvatel.
Já mám Favorita, nestydím se, jde o poslední českou škodovku, žádný VW-Škoda. Jj, i nové škodovky nejsou špatné.
Škodovku jsem měl naposled za totality. Od té doby kupuji stejně kvalitní vozy, ale za nižší ceny. Ve firmě pro kterou pracuji mají Oktávky a Superby a postupně je mění za Fordy, protože poruchovost Škodovek ve vztahu k ceně je vysoká. Teď mají Mondea, Focuse a Transity a plná spokojenost.
škodovka nesleví ani náhodou, byli by sami proti sobě, jsou sice drazí, zato jedni z nejkvalitnějších v evropě. nadruhou stranu chytrý člověk si koupí dražší Škodovku v zahraničí, (Švédsko, Německo, Dánsko...) tam vyjde i přes 10% a více levněji se všemi slevami... takže máte i o sto tisíc levnější káru než tu samou, co koupíte zde, mimo to, např v Austrálii, kde jsem byl před rokem jsou škodovky nehorázně drahé, přitom tam nejsou zdaleka tak populární jako Japonské značky Toyota, Honda, Mazda... model Superb tam nestojí pod milion...
V pátek jsme si přivezli Superba z Belgie. Velmi výhodná koupě, ty starosti (cesta, papíry, čas) za to rozhodně stály (a vcelku se to vyplatilo). Po odečtení nákladů a práce úspora kolem 4000eur.
Ano, máš pravdu. Tenhle renault je krásný, ikdyž já francouze nemusím, ale srovnáváš hrušky s jabkama. Ta nová škodovka má být cenou mezi fabii a oktávkou, to znamemá někde mezi 180-250 tisíci start a ty to srovnáváš s autem za 400. To už jsi to hned mohl srovnat s bavorákem. Samo, že bavor bude podstatně lepší.
a k čemu by zrovna tobě byl? Svýho kačera přece řídíš špagátem!
tak sa mi to auto celkom páči. Osobne by som ich ešte viacej zjednodušil.
Šikmooký design, ktorý je dnes "trendy" a podľahli mu aj európske vozy by už fakt mohol vyšumieť. Neviem ako Vám, ale mne dnes autá postihnuté týmto "štýlom" pripomínajú lacné prenosné stereosúpravy z vietnamskej tržnice.